Skands1 Skrevet Mai 20, 2008 Skrevet Mai 20, 2008 Ser det er en bilselgerdust i Tr.heim som selger en E61 og oppgir at bilen har "full AC Schnitzer" pakke.. Og egentlig har bilen kun frontspoiler og felger (som sannsynlighvis er kopi).. Dustete. Ikke rart at bilselgere har det ryktet de har... Prøver å skryte opp hver minste detalj til å være noe helt unikt og enormt.. Bilen så forresten helt ukomplett ut og når da selgeren prøver seg med "full AC Schnitzer" pakke blir det bare alldeles for dumt.. Og ikke mange råe BMW-er i Tr.heim hvis dette skal være den råeste i byen! Link: http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... .svl=Bilde
Tommy Skrevet Mai 20, 2008 Skrevet Mai 20, 2008 Det blir ofte slik, nå "grøftekanten auto" skal selge noe de ikke har peiling på.
bmwomar Skrevet Mai 20, 2008 Skrevet Mai 20, 2008 Det blir ofte slik, nå "grøftekanten auto" skal selge noe de ikke har peiling på. Bra kommentar, vi har et bilfirma i Trondheim som heter det
ChrZZ Skrevet Mai 20, 2008 Skrevet Mai 20, 2008 Apropos selgere som skryter på seg utstyr og etc.. Når jeg kjøpte min E46 med en del ekstrautstyr, så viste det seg at bilen hadde cruisekontroll.. Dette fant jeg ut på vegen hjem fra Kristiandsand (til Kongsberg). Fortalte selgeren dette i en bisetning senere, og han visste ikke at det var det på bilen.. Stabilt.. Mon tro om jeg får noen flere overraskelser. Dvs, har allerede fått én: kjørt med manglende låsemutter på det ene endeleddet foran i snart 7-8mnd.. :?
bård Skrevet Mai 20, 2008 Skrevet Mai 20, 2008 Syntes et annet artig eksempel er en luring i Skien som driver en grøftekanten auto og skal selge en 850CiA. Skriver i annonsen at bilen har orginal montert navigasjon. Bildene i annonsen taler for seg selv. Men bilen ser fin ut ellers. Måten annonsen er skrevet på er jo også helt bak mål. En bilselger burde ha sett nok annonser til å klare en nogenlunde god annonse hvertfall. http://www.finn.no/finn/completeviewima ... =Minibilde
ALLSTAR Skrevet Juni 18, 2008 Skrevet Juni 18, 2008 litt av grunnen til at jeg har valgt å bruke den originale bmw fangeren isteden for acs fangeren bak.. den er jo UTROLIG stygg!!! men komplett acs styling?? og trondheims råeste?? da kan jeg godt stille med min så får vi se
Sir Hofstad Skrevet Juni 21, 2008 Skrevet Juni 21, 2008 litt av grunnen til at jeg har valgt å bruke den originale bmw fangeren isteden for acs fangeren bak..den er jo UTROLIG stygg!!! men komplett acs styling?? og trondheims råeste?? da kan jeg godt stille med min så får vi se
BoSJo Skrevet Juni 21, 2008 Skrevet Juni 21, 2008 Skriver i annonsen at bilen har orginal montert navigasjon. Det ser hvertfall 100% originalt ut
Sir Hofstad Skrevet Juni 21, 2008 Skrevet Juni 21, 2008 Syntes et annet artig eksempel er en luring i Skien som driver en grøftekanten auto og skal selge en 850CiA. Skriver i annonsen at bilen har orginal montert navigasjon. Bildene i annonsen taler for seg selv. Men bilen ser fin ut ellers. Måten annonsen er skrevet på er jo også helt bak mål. En bilselger burde ha sett nok annonser til å klare en nogenlunde god annonse hvertfall.http://www.finn.no/finn/completeviewima ... =Minibilde Bosjo: var denne det var ment... Og det er IKKE original....
BoSJo Skrevet Juni 21, 2008 Skrevet Juni 21, 2008 Bosjo: var denne det var ment... Og det er IKKE original.... Det var ironi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå