S.Arnesen Skrevet Mai 20, 2008 Share Skrevet Mai 20, 2008 Ser at det er mange e46 tråder ute å går nå om dagen, da kan jo ikke jeg være noe dårligere... gjort noen små forandringer på tralla de siste ukene... bare helt enkle ting, som justerbart understell, ac Schnitzer bakrutesenker, angel eyes og m list på bagasjelokket.... Tror den er senket ca 50/30 nå front/bak.... sånn ca ca Tror heller ikke det blir noe mer senking bak, da den subber nok som det er nå med fullastet bil.. hehe Har lyst på m3 frontfanger en dag også, men finansene strekker ikke til helt enda Noen forslag til flere modifikasjoner som kan gjøres? vil ha det nogenlunde diskre, syns de oppgraderingene her har gitt bilen en tøffere helhet, uten å forandre så mye på det orginale utseende... Edit: retting på skriveleifs, går litt for fort så tastaturet sliter med å følge med... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Mai 20, 2008 Share Skrevet Mai 20, 2008 Ble pent med den senken der ja! Et annet eksosannlegg hadde vell gjort seg om du ikke har det fra før ? Er litt puslete det som sitter der orginalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fire Wire Skrevet Mai 20, 2008 Share Skrevet Mai 20, 2008 Pen coupe du har, kledde senkingen. Er litt enig med benger at eksosanlegg gjerne med to skorsteiner bak hadde gjort seg. Men det koster det også!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2008 sant det, er to små søte endetarmer der nå. men jeg sitter med inntrykk av at en "skikkelig"bakpotte koster mer enn hva jeg syns det er verdt... titta på en simons bakpotte som så tøff ut, men når jeg målte størrelsen på endestussene så fant jeg jo fort ut at de var i samme diameter... hehe Ett bilde der man ser den orginale stussen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 20, 2008 Share Skrevet Mai 20, 2008 Meget pen bil! OG meeeeeeget pen farve! Står ut blant andre biler! Menne.. øyelokkene på frontlyktene... Var disse på bilen da du kjøpte den? Hvis så, eller hvis ikke, vet du hvor akkurat disse kan kjøpes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2008 Meget pen bil!OG meeeeeeget pen farve! Står ut blant andre biler! Menne.. øyelokkene på frontlyktene... Var disse på bilen da du kjøpte den? Hvis så, eller hvis ikke, vet du hvor akkurat disse kan kjøpes? Takker for den. er farven som gjorde at jeg endte opp med denne. valget sto mellom denne med sportsinteriør i stoff, eller en sølvfarvet med svarteskinn seter.... syns sølv er litt dagligdags, så det ble denne... Øyelokkene sto på når jeg kjøpte bilen, men jeg fikk med en kvittering på de, der det står 490kr fra gsbildeler... Sjekk ut delenummer: fkswb2008 på gs, kanskje du finner dem... Får egentlig ikke bestemt meg om jeg vil ha de på eller ikke, problemet er det at glasset er jo fult av tec7 under, så det blir stygt om jeg tar de av... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Mai 20, 2008 Share Skrevet Mai 20, 2008 Er jo kampanje på GSbildeler nå for tiden. Har selv bestilt Sebring bakpotte med 2x76mm enderør. 3100kr ca, før 4000kr. Supersport bakpotter får du til en grei pris og. Bare noen ekspempler, kommer helt annpå hvor mye du vil ut med for en potte. Også må keg si det at jeg liker fargen på bilen veldig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Mai 20, 2008 Share Skrevet Mai 20, 2008 Er jo kampanje på GSbildeler nå for tiden. Har selv bestilt Sebring bakpotte med 2x76mm enderør. 3100kr ca, før 4000kr. Supersport bakpotter får du til en grei pris og. Bare noen ekspempler, kommer helt annpå hvor mye du vil ut med for en potte. Også må jeg si det at jeg liker fargen på bilen veldig godt! edit: beklager dobbelpost, rakk ikke å slette den ene før det ble svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet Mai 20, 2008 Share Skrevet Mai 20, 2008 Dette var en pen E46, gjør seg godt med litt senk Hvordan felger er det som står på den ? ET ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2008 har nettopp svidd av endel kroner på bil og andre ting, så jeg tror ikke lommebka er så fleksibel på en liten stund dessverre:( Menne, appropo slike bakpotter. Er ikke interresert i noe Thorshov saker, vil ha noe som er diskre på "cruising" turtall, og litt aggresiv lyd når man drar på litt. noe som fremhever sekseren uten å dra det altfor langt på en måte. blir kanskje litt rart forklart, men håper noe skjønner hva jeg vil frem til... Dette blir vel vanskelig å få til med slike "billig" potter som f.eks supersport? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2008 Dette var en pen E46, gjør seg godt med litt senk Hvordan felger er det som står på den ? ET ? Det er Hartge classic 2 felger... uten å si noe helt sikkert så tror jeg det er et42 front, og et38 bak.. Sitter 225/40-18 i nesa og 255/35-18 på bakbeina... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 20, 2008 Share Skrevet Mai 20, 2008 Øyelokkene sto på når jeg kjøpte bilen, men jeg fikk med en kvittering på de, der det står 490kr fra gsbildeler... Sjekk ut delenummer: fkswb2008 på gs, kanskje du finner dem...Får egentlig ikke bestemt meg om jeg vil ha de på eller ikke, problemet er det at glasset er jo fult av tec7 under, så det blir stygt om jeg tar de av... Bah... Det delenummeret finnes ikke på GS.. Er nok trolig et annet type nummer.. Sjekket også manuelt på siden, og dem hadde bare i carbonfiber, og som i tillegg ser helt anderledes ut.. jaja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2008 hmmm.... fant det delenummeret i den kampanje katalogen dems... Menne tok en titt på www.Schmiedman.no for deg. Fant denne: http://www.bmwspesialisten.no/DisplayPr ... -+utvendig Varenummer: O46C Håper det hjalp deg noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 20, 2008 Share Skrevet Mai 20, 2008 Takker for at du fant det, Stian_E46! Uheldigvis, så ser det ut som at det bare er enten facelift 4DR, eller coupe som er blitt velsignet med RETTE øyelokk, og ikke slike bølgede her i verden.. Av de f.eks. 76 treffene på Ebay, så var INGEN rette til min prefacelift bil... *sukk*.. Jaja.. Har uansett brukt nok penger for en stund nu Var bare litt kult med de rette øyelokkene på din Komplett originalt alu-finish interiørliste-verk ankommer imorgen, så da blir det rengjøring av bilen innvendig og montering av lister Keep up the good work med bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2008 Takker for at du fant det, Stian_E46!Uheldigvis, så ser det ut som at det bare er enten facelift 4DR, eller coupe som er blitt velsignet med RETTE øyelokk, og ikke slike bølgede her i verden.. Av de f.eks. 76 treffene på Ebay, så var INGEN rette til min prefacelift bil... *sukk*.. Jaja.. Har uansett brukt nok penger for en stund nu Var bare litt kult med de rette øyelokkene på din Komplett originalt alu-finish interiørliste-verk ankommer imorgen, så da blir det rengjøring av bilen innvendig og montering av lister Keep up the good work med bilen! Hmm... det var synd da,,, men jeg skal ha det i bakhodet, tilfelle jeg snubler over noe som passer til sedan prefacelift... Hørt med klausen-tuning her på forumet da? Prøv og send en pm til 325icab_88 her på forumet.. Sikler på børsta alu lister i min også, men de orginale svarte får holde foreløpig. kan jeg spørre hvor mye du ga for ett komplett sett med slike lister? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå