krutte-39 Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Skrevet Januar 29, 2009 Fargekoden på fangarane og speilene er forresten "303 Cosmos Black Pearlcolor" (Cosmosswarst eller kordan de no enn skrives) Fortsatt like mykje til salgs:)
krutte-39 Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Skrevet Januar 29, 2009 Hvor mye for frontfanger? 2500,- hadde eg håpt på, ser koed skal ha nesten 1900,- for bare sjølve skallet, gs skal ha 2700,- for fanger, veit ikkje om gs har med lykter og div plast.. Eg vil ha vekk fanger, fangeren ligger i pappeske i garasja egentli klar til å bli sendt, med div luft kanaler, lys og plate under motor, og den forran med åpningen for nyrene osv, får jo omtrent all plast i front med.. Fanger har minimalt med skader, kun overflatiske lakkriper, kan lett poleres vekk, ikkje hakk eller knekker eller noke, einaste som mangler er at gummilista under fangeren er vekk..
JoeNasty Skrevet Januar 29, 2009 Skrevet Januar 29, 2009 Ja da kan du få lov til å beholde fangeren din. Til opplysning har jeg kjøpt en sånn fanger før da for kr 900 inkl frakt med lys og en faceliftfanger med lys og alt inkl kom på 1300 kr levert på døra av posten.Så hvis du finner noen som gir 2500 for en preface fanger så send meg en PM!
krutte-39 Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Skrevet Januar 29, 2009 Ja da kan du få lov til å beholde fangeren din. Til opplysning har jeg kjøpt en sånn fanger før da for kr 900 inkl frakt med lys og en faceliftfanger med lys og alt inkl kom på 1300 kr levert på døra av posten.Så hvis du finner noen som gir 2500 for en preface fanger så send meg en PM! "Ja det er heilt greitt!" Eg sa eg hadde håpt på, ikkje at eg skulle HA. Hadde du no endeli komt med et bud så. "Thank you come again"
krutte-39 Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Skrevet Februar 2, 2009 Bump.. berre å komme med bud, eg ser ikkje nytte i tinga når dei berre ligger her, ingen som trenger noke?
MortenJ Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Byr 1000 + frakt for frontfanger og plasten.. Mvh Morten
G-RACING Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Pris cd-skifter? Min far er muligens intr i denne. Han kan eventuelt hente, bur i Førde
krutte-39 Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Skrevet Februar 6, 2009 Pris cd-skifter? Min far er muligens intr i denne. Han kan eventuelt hente, bur i Førde Hei, eg ser på diverse plasser at den koster 5000,- ny, eg veit eg e idiot om eg ber om noke sånt eller halvparten for den saks skyld, men spør far din om han er interessert i å betale 1000,- for den, viss ikkje so tar vi det derifra. Mvh. Kurt
krutte-39 Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Skrevet Februar 15, 2009 Bump.. Litt uryddig salgstråd men..
krutte-39 Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Skrevet Februar 15, 2009 Bmw E39 deler selges! -Originale Bmw e39 frontlykter, med original xenoni kjørelys, stått på sedan fra -97, gule blink. (bilde lenger nede montert på bil, har desverre ikkje av lykter i bruk, kan ev ta noken bilder som eg vell egentli skulle gjort slik dei ligger no.) -Sideblink på skjermer selges, gule blink. -Originale sidespeil, med memory (glasset på venstre speil må skiftes vel å merke, ikkje grunnet knust, men grunnet speile har skilt seg...?) Einaste eg klipte ledningane på varmen i speilene grunna eg brukte litt av dei til dei nye speilene mine, men dette skal ikkje være noke problem å fikse til igjen for deg om du kjøper dei Farge: 303 Cosmosswarschtz -Gammel grill, som visst på bilde. -Original Bmw kassetspiller. Foreløbi selger eg ikkje dei gamle baklyktene mine, da dei stepper inn som reservelykter da eg fekk problemer med dei nye eg kjøpte. Men uansett, ikkje nøl med å ta kontakt, eg er ute etter å bli kvitt tingene Ta gjerne kontakt over PM her, eller send meg en mail @ kurt_hennoy@hotmail.com -telefon nummer kan en få over pm, eg er ikkje så glad i å legge ut nummer og slikt over alt
Hoem Skrevet Februar 15, 2009 Skrevet Februar 15, 2009 kan du ta bilde av tilkoblingene på cd-skifteren samt delenr?
krutte-39 Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Skrevet Februar 15, 2009 kan du ta bilde av tilkoblingene på cd-skifteren samt delenr? Yezz, de kan eg gjer, blir ikje heilt me ein gang sia eg ikkje e heime, men skal gjerast so kjapt so råd e.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå