krutte-39 Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Skrevet Mai 7, 2009 Bmw E39 deler selges!-Originale Bmw e39 frontlykter, med original xenoni kjørelys, stått på sedan fra -97, gule blink. (bilde lenger nede montert på bil, har desverre ikkje av lykter i bruk, kan ev ta noken bilder som eg vell egentli skulle gjort slik dei ligger no.) -Sideblink på skjermer selges, gule blink. -Originale sidespeil, med memory (glasset på venstre speil må skiftes vel å merke, ikkje grunnet knust, men grunnet speile har skilt seg...?) Einaste eg klipte ledningane på varmen i speilene grunna eg brukte litt av dei til dei nye speilene mine, men dette skal ikkje være noke problem å fikse til igjen for deg om du kjøper dei Farge: 303 Cosmosswarschtz -Gammel grill, som visst på bilde. -Original Bmw kassetspiller. Men uansett, ikkje nøl med å ta kontakt, eg er ute etter å bli kvitt tingene Ta gjerne kontakt over PM her, eller send meg en mail @ kurt_hennoy@hotmail.com -telefon nummer kan en få over pm, eg er ikkje så glad i å legge ut nummer og slikt over alt Bakfanger solgt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå