Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
justere LMM ? hva er vitser med det? og er det i det heiletatt mulig ? bensintrykk regulator fra 325 vil gi deg rett bensintrykk :)

Det er ikke mulig å justere på LMMen.

Kan jeg spørre hva som er forskjellen på BTR fra 325 og 328? Trodde begge hadde 3 barstrykk jeg

når jeg bygde om til 325 innsug bytter jeg over hele fuel railen med BTR bare for å være sikker. om det var vits vet jeg ikke, MEN da får man iallefall riktig 8)

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Jeg har et innsug fra m50b25 liggende..

Du kan få det for 500!

Tror jeg ga 600 selv for det...

tar det jeg :D med spjeld?? eller kan jeg porte det gamle??

hvor i landet holer du til??

Og portetspjeldet koster "bare" 1800kr.. å det er uten TPS-sensor.

Mulig du har rett. jeg orker ikke sjekke det en gang ihvertfall:)

Skrevet
Det trenger du da ikke! Desto billigere!:)

Eneste er jo at du kan få en bil som spinner lett, men det er da ingen krise!

Ok :)

Men hva trenger jeg eksakt?

og hvor får jeg kjøpt det? Har du bytta eksos? :wink:

Skrevet
Det trenger du da ikke! Desto billigere!:)

Eneste er jo at du kan få en bil som spinner lett, men det er da ingen krise!

Ok :)

Men hva trenger jeg eksakt?

og hvor får jeg kjøpt det? Har du bytta eksos? :wink:

Du trenger jo da innsug fra m50 med omgjorte fester, noen vakumsventiler og sånnt småtteri som må lages for noen slanger. Det er jo egentlig alt du trenger, men det er en stor fordel med gass og asc-spjeld i tillegg ja.

Jeg har bytta eksos. Sebring dtm.

Forresten akkurat tilbake fra Gatebil-helga på Våler.... LITT sliten! Men morro var det!

Skrevet

Jeg mener trykket på bensininnsprøytningen er på 3,5 bar på 328i, kontra 3,0 bar på 325i. Mulig jeg tar feil!?

Alle e36 har 3,5 bar bensintrykk untatt M3 3,2 som har 5 bar :wink:

  • 2 weeks later...
Skrevet
porta du de selv eller sendteb du de bort????

i såfall går det vell ann å porte spjeldet til m52'n å???

mvh robin

Må sende de "bort" ja.

Var og kjøpt meg nytt K&N-filter i dag. Måtte ha et filter med litt størrelse siden jeg tross alt har "trimmet" motoren til å få mere luft. Dumt å da legge begrensningene i filteret! Blir montering i morgen. Skulle vistnok gi ganske pen lyd dette! :twisted:

Skrevet

Ja, fikk satt på filteret i dag, ble litt for trangt oppi boksen der, slik at jeg måtte skjære av 2 cm fra gummimuffa som slangeklemma festes i for å i det hele tatt få det neddi. Som det er nå stikker det litt for langt frem, gjennom lufteåpningen fremme i boksen, slik at det er litt for nærme radiatoren, som er varm! Så mulig det må moddes litt her for å få en litt annen vinkel på filteret.

Tok noen bilder jeg kan slenge ut seinere.

Merket ikke noe stor forskjell på lyden enda i allefall, etter en kort prøvetur. Men det så bra ut i motorrommet i allefall!;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...