Aizman Skrevet Mai 21, 2008 Skrevet Mai 21, 2008 Hei, Noen som har erfaring med Eisenmann eksos til Bmw. Skal kjøpe eksos til min 525i m50 men usikker på hvilken eksos jeg skal gå for. Ønsker HØY framheving av den spesielle sekserlyden til bmw, men har hørt at Eisenmann sin er litt dempet. Så lurer på om noen har erfaring og/eller meninger og forslag om hva som da passer meg best og ikke? På forhånd takk =)
Aizman Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Skrevet Mai 21, 2008 ..Scorpion? hvor får man kjøpt det da? Og hvordan er det på lyd?
hagenisse Skrevet Mai 21, 2008 Skrevet Mai 21, 2008 Koed selger tror jeg. Ryktene sier at du kan vekke naboen.
hagenisse Skrevet Mai 21, 2008 Skrevet Mai 21, 2008 Min har Eisenmann og ble målt til 83db på sist banetreff. Når en 82hk smart roadster måler 91db så kan man vel ikke akkurat si at det er HØY fremheving av lyden... Låter fint derimot
Rayen Skrevet Mai 21, 2008 Skrevet Mai 21, 2008 Har eisenmann potte på min..der mellompotten er fjernet..er meget fornøyd med lyden.. Klarer vekke naboen liksom:Phehe
BreitBau Skrevet Mai 21, 2008 Skrevet Mai 21, 2008 Spørs hva du vil... Har selv hatt scorpion potte der jeg ble målt til 88 db ved standstøy.. Jævli kult sånn i begynnelsen, men anbefaler det ikke på langtur og lange rånekvelder.. Du får en ressonans i hele bilen, som er såpass høy at du får dotter i øra:P Scorpion velger du om du ønsker høy lyd, til fordel for komfort.. Har du hørt den lyden i kinosalen, som er når de akkurat har skrudd på filmen, men filmen enda ikke har begynt å spille lyd... Den "døøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøh" lyden? Samme som er i bilen.. Nå har jeg Supersport 4-rørs og er veldig fornøyd... Halvpris i forhold til eisenmann, og låter temmelig bra, samtidig som at det absolutt ikke er i nærheten av å bråke så mye inni bilen.. Rumler nesten som en 8'er på tomgang.. Eller det vil si, er jevn 6'er lyd på ene siden, men på andre er det mer sånn bølgete 8'er lyd.. Stilig faktisk.. Høyere turtall så drar potta på litt og du får fin snerr.. Når du slipper gassen er forskjellen at scorpion potta fremhever ettertenningen i 3-4 sekund etterpå.. Mens denne andre demper den ned.. Ikke noe problem å få det til å smelle godt i Scorpion potta.. bare å trille ned gata på 3ooo omdr det å gi gassen ett lite vipp..
NeonMuffler Skrevet Mai 21, 2008 Skrevet Mai 21, 2008 lurer på dette selv, så gidder du Teddysen å lage et lyte lydopptak, eller en liten film og legge den på youtube eller noe? hadde vert knall
BreitBau Skrevet Mai 21, 2008 Skrevet Mai 21, 2008 lurer på dette selv, så gidder du Teddysen å lage et lyte lydopptak, eller en liten film og legge den på youtube eller noe? hadde vert knall Mobil suger sånn.. Hmm.. Skal se om jeg ikke har en bærbar pc hehe.. Så får vi Vetu03 til å legge ut av scorpion potta..
NeonMuffler Skrevet Mai 21, 2008 Skrevet Mai 21, 2008 bare jeg får høre sånn ca hvordan det blir er jeg fornøyd:)
vetu03 Skrevet Mai 21, 2008 Skrevet Mai 21, 2008 Scorpion potta er ikke montert på enda, må bare få bestilt noen deler først... Men kan slenge inn et lydklipp når det er gjort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå