E30_325 Skrevet Mai 21, 2008 Skrevet Mai 21, 2008 hei nåken som vei kor eg kan få tak i gratis reklame klistermerker som foreksempel koni,sparco,h&r,bilstein, Osv..
Impreza RX Skrevet Mai 21, 2008 Skrevet Mai 21, 2008 hei nåken som vei kor eg kan få tak i gratis reklame klistermerker som foreksempel koni,sparco,h&r,bilstein, Osv.. Gratis "Auto Art" har stand på Gatebil på Våler etc.. eller så kan det bestilles på www.autoart.no De har eller lager alt Dere ønsker
R Andersen Skrevet Mai 22, 2008 Skrevet Mai 22, 2008 Hør med importørene. Gundersen Motorsport og Kollevold har nok slikt liggende.
Superbeetle Skrevet Mai 22, 2008 Skrevet Mai 22, 2008 Ser ikke noen grunn til å reklamere gratis for noen med mindre du blir sponset av dem på noe vis.. Hvor kult er det å liste opp alt du har gjort med bilen på siden da? men, hver sin smak...! Det ser jo litt "racing" ut da..
Schnellfahren Skrevet Mai 22, 2008 Skrevet Mai 22, 2008 Kom deg på en bilmesse, der er det vanskelig å gå gjennom uten å ende opp med denslags
knut_olestad Skrevet Mai 22, 2008 Skrevet Mai 22, 2008 Ingenting er gratis Men jeg kan jo lage dem om du blar opp
ChrZZ Skrevet Mai 22, 2008 Skrevet Mai 22, 2008 Ser ikke noen grunn til å reklamere gratis for noen med mindre du blir sponset av dem på noe vis.. Hvor kult er det å liste opp alt du har gjort med bilen på siden da? men, hver sin smak...! Det ser jo litt "racing" ut da.. Det er jo EKSTREMT populært på japseblekk-biler Gjerne reklame helt ned til hva wünderbaumen du har i speilet lukter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå