mY6 Skrevet Mai 21, 2008 Skrevet Mai 21, 2008 Hei Vet at det er litt slark i det ene stabilisatorstaget bak, og tenke derfor å skifte dette. Fant ett kjekt sett på eBay med mye morsomt oppi. eBay.com Noen som aner noe om kvaliteten på dette? Tenker bare å skifte alt når jeg først var i gang. Tenkte også å skifte alle foringene til Powerflex-foringer. Opplever ofte at bilen rister godt ved rundt 100km/t. Vil dette bli bedre da? Takk!
fsmidt Skrevet Mai 22, 2008 Skrevet Mai 22, 2008 Jeg har ingen erfaring med den selgeren der, men jeg har handlet av FCP groton på ebay og de kan anbefales. Har kjøpt både Meyle settet og det vanlige. Begge har fungert utmerket. Har ikke kjørt med dem så lenge så jeg kan ikke si no om varigheten, men spesiellt meyle settet virket veldig bra. F.eks traversforingene både så og føltes bedre ut enn schmiedmann sine ihvertfall. Dette gjalt en E34 og en E32, men de har tilsvarende sett til andre også.
H4kon Skrevet Mai 22, 2008 Skrevet Mai 22, 2008 Fikk akkurat det settet her om dagen mY6. Virker veldig bra, skal også bytte ut noen av foringene med powerflex. Ufatterlig mye deler, tror bilen blir ganske "ny" etter bytting av alt sammen.
ingard Skrevet Mai 22, 2008 Skrevet Mai 22, 2008 Hør på bimmerforums.com. Der er det mange som har dårlige erfaringer. Husk at du merker ikke kvaliteten før du har kjørt en stund, og er det bare dritt angrer du fort på at du ikke kjøpte kvalitet med garanti her i Norge.. Men for all del, det kan jo være gode deler dette og. Kursen er jo lav, så man sparer jo penger der og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå