Gå til innhold

E90 BMW 330 xdA Individual - Blue Onyx

Anbefalte innlegg

En fantastisk '06 modell BMW 330 xdA Individual er nyeste tilskudd i samlingen! Nå skal det sies det, at det er nok ikke min privat, men Drømmebil AS sitt siste gromkjøp... Med nesten 20.000 kjørte kilometere av en eier som har tatt meget godt vare på den, ser den virkelig pen ut.

Og etter å ha byttet ut orginale baklykter til Blackline-lykter, er bilen, om mulig, enda mer komplett!

Den er førstegangsregistrert juni måned 2005, og produsert 31.03 2005. Dette er litt synd, da den ikke hadde mulighet til å få Comfort Access da. Men ellers skal den være riktig så godt utstyrt! Bare hør her:

Komplett utstyrsliste:

(Kan lastes ned her: http://www.drommebil.no/pdf_for_salg/BMW_330_xdA.pdf )

003 -Individual Interiørlister - Valnøtt Amarone

2M0 - 18” Individualfelger, design 152

200 - Diesel partikkelfilter

249 - Multifunksjonsratt

255 - Sportsratt

302 - Alarm

313 - Ytterspeilpakke

319 - Universal garasjeportåpner

320 - Bortfall av modellbetegnelse

321 - Eksteriørdetaljer lakkert i bilens farge

358 - Klimakomfort Frontrute

3AC - Elektrisk innfellbart tilhengerfeste

403 - Elektrisk Soltak

418 - Bagasjeromspakke

423 - Velour fotmatter

428 - Varselstrekant

430 - Inner- og ytterspeil automatisk avblendbart

459 - Elektriske seter m/ minne for førersete

465 - Gjennomlastningssystem

481 - Sportsseter

493 - Oppbevaringspakke

494 - Varme i forseter

497 - Midtarmlene bak

4AE - Midtarmlene

4NA - Innerspeil med digitalt kompass

502 - Spylersystem for Xenon-hovedlys

508 - Parkeringssensore fremme og bak

520 - Tåkelys

521 - Regnsensor og automatiske kjørelys

522 - BiXenon lys

524 - Adaptive kurvelys

534 - Klimaautomatikk

536 - Kupévamer

541 - Aktiv Cruise control

563 - Lyspakke

601 - TV-funksjon

609 - Navigasjonsystem Professional

612 - BMW Assist

616 - BMW Online

620 - Stemmestyring

633 - Forberedt for mobiltelefon med Blåtann

671 - CD-Veksler

677 - HiFi-System Professional

761 - BMW Individual Solavskreming (Mørke ruter fra B-stolpen og bak)

775 - BMW Individual Sort taktrekk

778 - BMW Individual Innstegslister

785 - BMW Individual Hvite blinklys

BMW Individual Komposisjon 2

Inneholder følgende:

490 - BMW Individuallakk (Farge Blue Onyx)

778 - Innstigningslister med BMW Individual-betegnelse

940 - BMW Individual interiørlister (Type Vallnøtt Amarone)

940 - BMW Individual skinnratt med innfelt edeltre intarsia

940 - Gulvmatter i velour med kanter i skinn i samme farge som setetrekket

Z1XX - BMW Individualskinn Merino, utvidet omfang (Farge Syrah Blå)

Dersom kode 481 - Sportsseter for fører og forsetepassasjer bestilles leveres setenes siderpanele og hodestøtter i spesiell kontrastsøm "BMW Individual Sports Weave"

Dermed mangler den vel "kun" siderolloer, noe de svakt sotede rutene kompenserer godt for. Interiørlistene kan virke noe merkelig på katalogbilder, men er faktisk nydelige i virkeligheten. Må absolutt anbefales, i hvert fall til denne interiørfargen.

Og Individualpakke 2 er faktisk meget bedre passende enn komposisjon 1 her, ellers ville alt under interiørlistene fremme vært blått. Men skinninteriør i hele bilen, under dens vinduer er jo ikke å forakte det heller da!

Planen er å få innmontert Hartge-chip i den, og få senket den noe. Den er da, i mitt syn, den ultimate bil! Noen som er enige?

2f1xpq5aavvkqm7laxdi.jpg

e9d1zc5ostr0m58m3rde.jpg

8zbe8fovz1zh71uh0uwr.jpg

v7sjrsph8ntagmzus8xo.jpg

0t6fpxfzvkqfsnvc77u5.jpg

xnvqj6fldtkply5w7rcm.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bilen hadde vert utrolig mye penere uten båtinteriøret og en annen farge på skinnet. Penere felger hadde heller ikke vert å forrakte.

Men fargen på bilen veier jo noe helt ufattelig opp for mye av dette. Orgasmisk fin farge :iwant:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fargen er jo faktisk en av de flotteste jeg har vært borti selv, og passer utrolig bra på bilen. Var redd den ble for lilla, noe jeg ikke lenger frykter... Dessuten ser du litt bedre at det er en Individual-farge, i motsetning til for eks Azurittsort eller Diopsidsort.

Når det kommer til fargen på skinninteriøret, passer den så fint til utvendig farge, som overhode mulig! Som jeg skriver, var jeg skrekkelig skeptisk til treverket. I en salgssammenheng ville det nok vært bedre om jeg hadde skiftet treverket til for eksempel høyglanssort-lakkert bjørk. Men i og med at rattet også inneholder ein runde trestubb, så ville det vært for dumt og byttet dette også..... Og nå når bilen er i Norge, så er jeg glad jeg ikke skiftet. Takk og pris for forskjellig smak! :)

Individualfelgene er det mange delte meninger om. Om de er fine eller ikke får være opp til hver enkelt. I og med det er et av kjennetegnene på disse bilene, synes jeg de "hører" til. Men kanskje de passer bedre som vinterfelger? Uansett, jeg hadde et sett 20" Hartge Classic II til bilen, men det blir så skrekkelig upraktisk å kjøre..... Dermed blir det 18" eller 19" til sommer....

Og andre Individual sammensetninger som er finere, kommer jeg faktisk ikke helt på :P Nå har jeg prøvd Azurittsort med Polargrått fullskinn, Rubinsort med Oxydbrunt skinn, og denne varianten her. Har skrekkelig lyst til å prøve Rubinsort med Amarone fullskinn (Rødt), men vet ikke helt hvordan det er å få solgt det igjen.... Ellers ligger jo en Mondsteinsfarget E93 med Corillobrunt fullskinnsinteriør ganske høyt på ønskelisten da.... Med de 19" Individualfelgene selvsagt! :)

eriklepe: Bildene er tatt på Måseskjæret ja, da jeg bor i Kyrresborg (over ICA-butikken).

Leste forresten reisebrevet ditt. Virket ut som om du har både gjort et bra kjøp, og hatt en nydelig tur! Har gått og vurdert lenge en Z4 jeg også. Fargen på din bil har jeg lenge sett på, og jeg tror faktisk det er en god farge på bilen! Den fremhever linjene så skrekkelig godt i forhold til mange av de mørke fargene, at jeg tror det skal gå bra! Så gratulerer med nydelig bil du og:)

Er du i Sandviken en gang, så gjerne stikk innom meg! Har skrekkelig lyst å se din bil! Så kunne du fått sett om du skiftet mening om treverket etter å ha sett bilen live! :) Dersom du er det, ring meg på 410 70 000, så ser vi!

msavytsy2p8o3yl2bwxz.jpg

mjtwgikj0z4e3e7y5rmy.jpg

vt5903pkpcti7yomrtwe.jpg

jsp67nzkofa1dfxja5o4.jpg

xtyeyvqs5ld4p7bpmfa3.jpg

E92 BMW 335d med Korillobrunt interiør:

0ymxyg18xpcbbt96mhgt.jpg

nd4xivbpm0frlw3fqrdu.jpg

Har også vurdert denne. 330 xd Individual Sedan med manuell kasse og alt utstyr. Men kan det være kjøpere til dette? ca 600-640', og kjørt 16.000 km.... Albedogult fullskinnsinteriør i en messingfarget bil.... :)

k3cso199m3s9dzc80b7v.jpg

33i12ur4f5epmlc8d1u4.jpg

qnfzy3u95zigiibxmw9e.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte best den med hvitt skinn og sort pianolakk!

Mulig trevirke tar seg bedre ut enn på bilder, så det må jeg få se på onkli!

Har individual interiør i z4 en også, med new england leder på dashen og dørsidene. Fant ikke den kombinasjonen på e9x i individualbokji, og det er jo litt synd for det er en fin kombo!

Jeg jobber forresten i sandviken, og handler endel på ica og rimien der nede på skjæret. Derfor jeg kjente meg igjen! Så z4en står stort sett parkert i sandviken. Men jeg har lagret ditt nr. så får jeg komme og sparke dekk en dag! :P

2juyyo1k52lvnu0eqdsc.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...