Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har (omsider) fått dekkene gjennom Tollpost idag, og til min store forundrelse, så er det plutselig ingen som vil legge om dekkene for meg, når jeg ikke har kjøpt de hos de.

Hva er dette for en service å imøtekomme nye kunder på?

Hadde jeg fått topp service gjennom omlegging, så hadde jeg gjerne spart meg bryet med å gå på nettet og handle neste gang.

Derfor: Er det noen som vet om noen som gjør dette i Bergen, gjerne ikke for overdrevet mye penger..

Dekkene og felgene det er snakk om er:

235/40/R17 (8 1/2)

255/40/R17 (8 1/2)

Skrevet

Har alltid fått god hjelp på den nedlagte bussgarasjen på vei mot Haakonsvern, etter Vestkanten. Men vet ikke om han driver enda, da det er vel et år siden jeg flytta fra Bergen.

Skrevet

Hadde glatt kjørt til Os for å få fiksa dette, hadde det ikke vært for drøye plassproblemer i en E34. Får (knapt nok) plass til dekkene. Så, måtte jo blitt to turer i såfall :P

Virker som dette er et almennt problem i denne byen?

Det er ihvertfall skråsikkert at jeg ikke kommer til å handle dekkene mine hos Dekk1 i kanalveien ihvertfall. Makan på svar har jeg ikke noensinne trodd det var mulig å gi en (potensiell?) ny kunde..

Men, ok.

Os eller Åsane høres ut som "sikre" vinnere?

Skrevet
(...) Virker som dette er et almennt problem i denne byen?

Det er ihvertfall skråsikkert at jeg ikke kommer til å handle dekkene mine hos Dekk1 i kanalveien ihvertfall. Makan på svar har jeg ikke noensinne trodd det var mulig å gi en (potensiell?) ny kunde..(..)

Hva fikk du som svar som var så hårreisende?

Skrevet

Svarene jeg har fått har variert fra KONTANTE "nei" til priser som gjerne vitner om hvor høy brutto en dekkselger ønsker å opprettholde. (Da gjerne 800,- for jobben).

Jeg har ikke greie på hvor mye arbeid dette måtte være, men det høres jo ut som om det er et dagsprosjekt?

Og, ja: En hyggelig presentasjon av min problemstilling har alltid blitt fremmet. Så, .. det er visst grusomt å ikke få selge.

Skrevet
(...)Jeg har ikke greie på hvor mye arbeid dette måtte være, men det høres jo ut som om det er et dagsprosjekt?

Det tar ca.. 20-30 min å sette fire dekk på fire felger.

Eller mindre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...