andreastrones Skrevet Mai 22, 2008 Skrevet Mai 22, 2008 Må bare legge ut noen bilder og informasjon om forrige 330xda'en også... Det var en vannvittig rå bil, og stilig som bare det! Men så var det disse dørene da..... Utstyrsmessig var også denne i toppsjikte, kort og godt sagt var nok hele bilen det.... Legger ut annonseteksten vi hadde på den: Ut fra en standard BMW 330xdA Coupe, har HARTGE oppgradert både interiør, eksteriør og motor. Bilen yter nå 272 hk, med full garanti på drivverk og firhjulsdrift. Bilen, som er kjøpt ny i Norge, er av farge Karmosinrød med Sort Dakotaskinn og aluminiums interiørlister. Av HARTGE-utstyr nevnes blandt annet: - Hartge motoroppgradering 272 HK/600 Nm (som tilsvarer i overkant 335 d / 535d, bare disse får en ikke med firhjulsdrift!) - Hartge Sportsunderstell med senkefjærer og stabilisatorer - Hartge sportsratt - Hartge pedaler, håndbrekk, fortviler og gir - Hartge eksoshaler - Hartge matter - Hartge TV funksjon ”in motion” - Hartge Classic ll 20” hjulsett - BMW 19” vinterhjul på felg 230 Bilen har følgende utstyrspakker: - Dynamic pakke (Komfort Access system, Sportsseter, Adaptive BiXenon kjørelys) - Comfort pakke (Multifunksjonstaster på ratt, Automatisk avblenbart innvendig speil, Midtarmlene foran, Oppbevaringspakke, Parkeringskontroll foran/bak, Regnsensor, Klimaautomatikk, Cruise kontroll med bremsefunksjon, Lyspakke, Radio Proffesjonal) Annet orginalt ekstrautstyr: - Automatisk 6-trinns girkasse med Steptronic - Kupevarmer m/fjernkontroll - Aktiv cruisekontroll - BMW Individual høyglanset Shadow Line - BMW Individual antrasitt taktrekk - Navigasjonsystem Proffesjonal - TV-funksjon - Hi-Fi høytalersystem Profesjonell LOGIC 7 - CD-veksler for 6 CD - Forberedelse for mobiltelefon med Bluetooth grensesnitt - Alarm - Tilhengerfeste (elektrisk) - Soltak i glass - Klimakomfort frontrute - Solgardin i bakrute - Skipose - Automatisk avblenbare utvendige og innvendige speil - Korsryggstøtte for fører og forsetepassasjer - Innvendig speilmed digitalt kompass - BMW navigasjon DVD for Europa - Engelsk språkversjon Eksakt utstyrsliste kan lastes ned herfra: http://drømmebil.no/solgte_biler_330xda.html Jeg forelsket meg helt i 330xda'typen, og kort tid etter denne ble solgt, ble det kjøpt inn en sedan av samme type. Du kan finne bilder og info om den også her inne.
mrbatnes Skrevet Mai 22, 2008 Skrevet Mai 22, 2008 coupeene av e92 karosseriet er utrolig mye penere en sedan. sedan blir så klumpete syns jeg. rå maskin da. deiemoment som en lastebil omtrent!
-Anders- Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 Pene dissa coupe`ene! Jeg vil ha en hvit kjenner jeg
vetu03 Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 Nydelig bil.. De er døds pene!! Var fin i rød, men kjenner jeg har litt forkjærlighet for en hvit en=D
H4kon Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 Kult at noen tar de i andre farger en hvit, alle sammen kommer jo hvit nå disse dager. Den rød fargen der er en av de fineste jeg har sett.
Sandersen Skrevet Mai 24, 2008 Skrevet Mai 24, 2008 deilig farge og pen bil nesten så jeg har løst te og sette tenna i panseret på den. ikke akkurat gratis de her vell? hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå