Mr.Silver Skrevet Mai 22, 2008 Skrevet Mai 22, 2008 Som tema sier, noen som har prøvd dette settet? eller vet noe om det ? Bilder av bil med dette sette kunne også vært kjekt, slik man får se sånn ca hvor mye senk det blir. Er det settet med fjærer og dempere, 45mm fram og 35mm bak. Søskenbarnet mitt som skal ha dette på sin E34 om det ikke er helt rævva her er link til settet: Supersport
///MPower Skrevet Mai 22, 2008 Skrevet Mai 22, 2008 jeg hadde dette på gamlebilen. men hadde senkeskåler i tillegg. hadde ikke noe problem og det var stivt nok syns jeg.
Mr.Silver Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Skrevet Mai 22, 2008 Ikke så ille det der da har videre sendt linken til tråden til søskenbarnet mitt så får han bestemme seg Takker veldig for hjelpen.
S.Arnesen Skrevet Mai 22, 2008 Skrevet Mai 22, 2008 jeg hadde akkuratt samme sett på min gamle e-34. kjørte med det i nesten ett år før bilen ble solgt videre... strålende fornøyd jeg ihvertfall...
Mr.Silver Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Skrevet Mai 22, 2008 jeg hadde akkuratt samme sett på min gamle e-34. kjørte med det i nesten ett år før bilen ble solgt videre... strålende fornøyd jeg ihvertfall... Du har ikke bilder av bilen ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå