Disaster Skrevet Mai 22, 2008 Skrevet Mai 22, 2008 Er ute etter E36 320i sedan fra 1991 > til ca 40 - 60.000,-
Eirik Viste Skrevet Mai 24, 2008 Skrevet Mai 24, 2008 Hei. Ser du söker etter 320, men har en 325 91 mod som skal gjöres klar for salg til slutten av juni. Den har defekt aut.kasse, sä jeg har tenkt ä bygge den om til manuelt. En 325 er betydelig sprekere enn en 320. Bilen er kjört 173.000 km. El.soltak og vinduer framme. Ganske ny frontrute.16" TSW felger. Har nye bremsecalipere framme og nye klosser framme og bak. Godkjent Apex senkesett i vognkortet i des. 2006. Lite kjört etter dette. Öyelokk og bakrutesenker. Tror det er M3 fanger bak. Mörk grönn met, og beige(lysebrunt)interiör. Setene er helt fine uten hull eller slitasje. Skal fikse noe rust pä den för salget. Bilen ser sportslig ut, men er ikke ströken. Prisantydning 60.000. Hvis du kunne tenke deg bilen med automatgir, vil den blii et par tusen kr billigere. Bilen er for tiden ikke registrert. Har ikke bilder nä, og kommer ikke hjem för 10 juni til Norge. Andre som leser dette kan ogsä melde sin interesse. Hilsen Eirik
Disaster Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Skrevet Mai 24, 2008 Høres ut som en veldig bra 325i du har tenkt å gjøre en del med, 173000 km på en 325 er jo ikke stort knapt innkjørt Interiøret er kanskje ikke i helt min smak men det kan jo selges siden jeg har komplett skinninteriør i sort med elektriske m sport seter foran de med uttrekkbar pute under knærne sort taktrekk med alt tilbehør, hattehylle med nakkeputer og sorte dørpaneler fram og bak, alt som rett fra fabrikk, hentet i Malmø for ikke å nevne komplett midtkonsoll med armlene i sort skinn. Det som gjenstår da er dashbord, ditt er vel kanskje beige/lysebrunt? Har egentlig sett etter 320i med manuelt gir, men det skal være sakt at en 325i med 192 HK og automat er en nydelig bil å kjøre, kraften er så absolutt til stede Du skrev: Skal fikse noe rust pä den för salget. Bilen ser sportslig ut, men er ikke ströken. Prisantydning 60.000. Hvis du kunne tenke deg bilen med automatgir, vil den blii et par tusen kr billigere. Bilen er for tiden ikke registrert. Mitt svar: Ønsker bilder av all rust som måtte befinne seg på bilen før du "fikser" den , bilen med automatgir? mener du den defekte kassa som står på? hvor lenge siden er det det var skilter på bilen og når skal den vises? Masse spørsmål men det må bare til
Sir Hofstad Skrevet Mai 24, 2008 Skrevet Mai 24, 2008 Har lagt ut 325en min for 36. Byttet motor gått noe over 160 med kvittering. Forøvrig gått i Kuwait, og levert uten kat og 02-sensor(LAVT forbruk/MASSE lyd), alt av kvitteringer siden bilen var ny. Slitent lyst skinn, 4x elvinduer osv. Nylakkert og rimelig rustfri. Ingen interesse så blir vel å beholde. Uansett er tilbudet fra Erik svært godt
Eirik Viste Skrevet Mai 25, 2008 Skrevet Mai 25, 2008 Kjöpte bilen uregistrert og med defekt automatkasse. Siden jeg har flere girkasser liggende, er planen ä bygge om til manuell gir. Sparer jo arbeid ved ä bare skifte kasse. Det var et par autkasser rimelig til salgs for noen uker siden. Er i Österrike nä, og har ikke bilder. Det er et stort rusthull i kanalen som skal sveises. Kanskje det allerede er gjort nä. Min dyktige mekaniker og altmuligmann sa at det er en enkel jobb ä sveise. Ellers er planen ä sandbläse de stedene det er rust, og sä flekklakkere der. Legger ikke ut for mye penger der. Bilen ser ok ut, men er ikke ströken. Og har ikke for mye tid ä legge i arbeid. Det er grunnen til at den selges gunstig. Alternativet mitt er at jeg hellakkerer bilen. Skifter til M3 interiör. Setter inn en USA M3 motor pä 240 hk og M3 understell. Da blir jo bilen dobbelt sä dyr när den skal selges. Jeg har liggende de delene som trengs til dette. For deg er dette en god bil ä bygge pä. Har du et sä flott interiör, ville jeg hatt en 325 og sette det inn i. Da er det helt ok at fargene ikke er attraktive pä denne bilen. Bilen har ikke airbag, sä det er lett ä fä tak i nytt dashbord i sort hos en opphogger eller her pä Bimmers. Sä mä du bytte teppe ogsä. Har en annen 320 som er satt inn 325 motor i. Den er hellakkert. Ogsä mörk grönn met. Har USA M3 grenrör og sportseksos bak.Rä lyd. Nye Bilstein Sport dempere framme og gode Sport bak og Thema fjärer. Kraftige Eibach stabstag 28 mm framme og tror det er 22 mm bak. Dette understellet er topp ä kjöre, med bra komfort. Vanlig sort skinninteriör med slitt förersete som er ganske vanlig. Den har manuelt soltak og ikke el vindu. Det kan ettermonteres. 17 toms alu pä vinterdekk som er strökne eller 17 toms felger som ikke er like fine pä sommerdekk. Har päkostet denne bilen sä mye at det er nesten et tapsprosjekt. Jeg har noen bilder av denne bilen som jeg kan sende til din epost hvis du er interessert. Trenger da din epostadresse. Siden motorene er like ä se pä, sparer man en del i forsikring när bilen heter 320. Bremser og understell er det samme. Bare diffen og drivakslingene er större pä 325. Utvekslingen fra 320 gjör at akselerasjonen blir enda bedre med denne bilen enn en 325. Prisen vil ligge pä ca 75.000 kr. Siden du har strökent interiör, er det kanskje interessant for deg ä kjöpe bilen uten interiör for billigere pris. Sä kan du sette inn ditt M3 interiör. El vinduer kan jeg skaffe til deg uten tillegg. Skulle egentlig sette USA m3 motoren inn i denne, men sä var det sprekk i toppen. Mätte derfor sette inn en 325 motor. Bilen er gätt ca 189.000 km. Motoren er gätt litt mindre og er god og sprek. Nä har du 2 alternativer fra meg. Men det drar jo prisen litt oppover. Eirik.
Disaster Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Skrevet Mai 25, 2008 Du skrev: Har en annen 320 som er satt inn 325 motor i. Den er hellakkert. Ogsä mörk grönn met. Har USA M3 grenrör og sportseksos bak.Rä lyd. Nye Bilstein Sport dempere framme og gode Sport bak og Thema fjärer. Kraftige Eibach stabstag 28 mm framme og tror det er 22 mm bak. Dette understellet er topp ä kjöre, med bra komfort. Vanlig sort skinninteriör med slitt förersete som er ganske vanlig. Den har manuelt soltak og ikke el vindu. Det kan ettermonteres. 17 toms alu pä vinterdekk som er strökne eller 17 toms felger som ikke er like fine pä sommerdekk. Har päkostet denne bilen sä mye at det er nesten et tapsprosjekt. Jeg har noen bilder av denne bilen som jeg kan sende til din epost hvis du er interessert. osv.... Svar: Klart jeg er interesert sender deg PM
Disaster Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Skrevet Mai 25, 2008 Har lagt ut 325en min for 36.Byttet motor gått noe over 160 med kvittering. Forøvrig gått i Kuwait, og levert uten kat og 02-sensor(LAVT forbruk/MASSE lyd), alt av kvitteringer siden bilen var ny. Slitent lyst skinn, 4x elvinduer osv. Nylakkert og rimelig rustfri. Ingen interesse så blir vel å beholde. Uansett er tilbudet fra Erik svært godt Hvor finner jeg denne da?
Sir Hofstad Skrevet Mai 26, 2008 Skrevet Mai 26, 2008 Har lagt ut 325en min for 36.Byttet motor gått noe over 160 med kvittering. Forøvrig gått i Kuwait, og levert uten kat og 02-sensor(LAVT forbruk/MASSE lyd), alt av kvitteringer siden bilen var ny. Slitent lyst skinn, 4x elvinduer osv. Nylakkert og rimelig rustfri. Ingen interesse så blir vel å beholde. Uansett er tilbudet fra Erik svært godt Hvor finner jeg denne da? Utenfor verkstedet jeg jobber
Disaster Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Skrevet Mai 26, 2008 Ja he he godt svar, litt langt fra Skien til Trondheim bare for å se hvor du jobber Har du bilder å legge ut da? Kunne jo være noe av interesse
Sir Hofstad Skrevet Mai 26, 2008 Skrevet Mai 26, 2008 Lagt ut som avatar. Bruker noen kvelder på å gjøre den eu-godkjent og tipp-topp. Blir vel ikke solgt ennå, i allefall ikke til nevnte pris. Var nesten samme sum som BMW verkstedet skulle ha for å bytte motor.
Disaster Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Skrevet Mai 26, 2008 Ja stemmer det, har sett den har stått til salgs på finn eller autdb for en stund siden
Sir Hofstad Skrevet Mai 26, 2008 Skrevet Mai 26, 2008 Manglet det som stod nevnt der. Hadde flere SMS hver dag, men ingen som tok seg tid å ringe. Bilen er som forklart: rimelig komplett med papirer og kvitteringer siden den ble kjøpt ny i Kuwait. Oljeskift med Castrol Powerflow, byttet svingarmsforinger bak. Går godt. Mangler nye lenkearmer foran og et indre styreledd. Og bakre potte ville jeg byttet da innmat er tatt ut. Har fått tak i vindusheis, og bytter delene i takluke. Og bruker en kveld på EU og 4-hjulskontroll. Så får vi se om jeg henter nytt interiør og averterer da...
Eirik Viste Skrevet Mai 27, 2008 Skrevet Mai 27, 2008 Hei Disaster. Hörte ikke noe mer fra deg. Du har kanskje andre ting som er mer interessante. Til deg J.Hofstad sä selger du bilen veldig billig. Men prisen gär vel opp noen hakk när du legger ned arbeid og kostnader i bilen?Du sier at du har et lyst skinninteriör? Er det lysebrunt/beige eller lysegrätt? Jeg har seter og hadde i sä fall trengt dörtrekkene hvis de er lysegrä. Eirik.
Disaster Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Skrevet Mai 27, 2008 Hei Disaster.Hörte ikke noe mer fra deg. Du har kanskje andre ting som er mer interessante. Til deg J.Hofstad sä selger du bilen veldig billig. Men prisen gär vel opp noen hakk när du legger ned arbeid og kostnader i bilen?Du sier at du har et lyst skinninteriör? Er det lysebrunt/beige eller lysegrätt? Jeg har seter og hadde i sä fall trengt dörtrekkene hvis de er lysegrä. Eirik. Ja jeg har fem stk. 320i jeg vakler imellom i forskjellige prisklasser da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå