niklas77 Skrevet Mai 24, 2008 Skrevet Mai 24, 2008 Tviler på at de kjører uten belter men.. Jeg kunne ikke se de tok på seg noen belter, ganske sikker på de ikke brukte det...... De lesset innpå 4 passasjerer + sjåfør, det som er utfordringen er jo at folk beveger seg hele tiden og dermed tyngdepunktet i bilen ikke særlig smart å sitte nederst i baksetet, får vekta av resten av gjengen over seg, hehe
oddis Skrevet Mai 24, 2008 Skrevet Mai 24, 2008 De lesset innpå 4 passasjerer + sjåfør, det som er utfordringen er jo at folk beveger seg hele tiden og dermed tyngdepunktet i bilen Det er akkurat det som er poenget mitt også. Jeg så da det gikk galt en gang, og 2 stk måtte til sykehus! Og nettopp det med bevegelser under tohjulskjøringa er "livsfarlig" . Også er det Coupeer de fleste av bilene også...
niklas77 Skrevet Mai 24, 2008 Skrevet Mai 24, 2008 De lesset innpå 4 passasjerer + sjåfør, det som er utfordringen er jo at folk beveger seg hele tiden og dermed tyngdepunktet i bilen Det er akkurat det som er poenget mitt også. Jeg så da det gikk galt en gang, og 2 stk måtte til sykehus! Og nettopp det med bevegelser under tohjulskjøringa er "livsfarlig" . Også er det Coupeer de fleste av bilene også... Helt klart er det ikke uten risiko.... Kan tenke meg det kan gå ille om bilen går rundt ja Lurer på hvilken forsikring passasjerene er dekket av ? Speaker sa at arrangør var behjelpelig med blomster om det skulle gå galt, tror ikke det er så langt fra sannheten heller...... Men det var faktisk kun en coupe, den ble ikke brukt til tohjulskjøring heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå