Søreng Skrevet Mai 22, 2008 Skrevet Mai 22, 2008 Så ut som en meget pen E36. Få diffuser på bakfangeren og vipp ned eksosen
ingard Skrevet Mai 22, 2008 Skrevet Mai 22, 2008 Fin i lakken, så det ut som. Veldg fin bil, men de øyelokkene ødela litt. Grønne biler er like fine de og, bare lakken er ivaretatt.
anders87 Skrevet Mai 22, 2008 Skrevet Mai 22, 2008 Eller la eksosen være sånn den er nå, og den kledde øyelokka Ser ut som det er en pen E36 du har Johnsen..!
ChrZZ Skrevet Mai 22, 2008 Skrevet Mai 22, 2008 DTM-potte er ikke akkurat det peneste på en BMW. Sånt kan andre bilmerke ha Så, hvis du får igjen noe på skatten, så kanskje kjøpe ny potte?
anders87 Skrevet Mai 22, 2008 Skrevet Mai 22, 2008 ^ Ikke enig idet hele tatt..! Bruk penga på noe vettugt istedenfor! Som f.eks fylla
Haug Skrevet Mai 22, 2008 Skrevet Mai 22, 2008 DTM potter er mindre pent Og den blir finere uten lyktelister
EirikL Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 Meget pen bil du har der. Kanskje litt enig i at du kunne hatt en annen bakpotte, men smaken er som...you know. Klarer ikke helt å sette fingeren på hvorfor, men jeg synes øyelokk funker på e36 sedan, mens det ikke funker på coupe/cab.
Johnsen Skrevet Mai 23, 2008 Forfatter Skrevet Mai 23, 2008 DTM-potte er ikke akkurat det peneste på en BMW. Sånt kan andre bilmerke ha Så, hvis du får igjen noe på skatten, så kanskje kjøpe ny potte? Hehe, har akkurat byttet ut potta, først i ei anna DTM jeg ikke var fornøyd med, så denne. Så den blir nok på! Er enig i at rette stusser ser litt mere orntlig ut, men jeg har egentlig ikke noe i mot dtm heller. Jeg likte denne fra Sebring grunnet den utskjøringen som er på siden. Skal skifte ut bakfangeren, forhåpentligvis i sommer. Men driver å lukte litt på matt sort panser, takstolper og tak... Og muligens bagasjelokk og vingen bak. MEN, er så jævlig usikker på hvordan det vil se ut.... Synspunkter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå