morteym Skrevet Mai 22, 2008 Skrevet Mai 22, 2008 Import igjen.... Skal på ferie dit til høsten (Miami og Orlando), 11 dager.. Tenkte kanskje det kunne vært lurt å tatt med seg en M3 E46 hjem hit? Vil jeg få hjelp til prosessen hos en BMW-forhandler der borte? Kunne tenkt meg litt info og erfaringer, vet ikke om denne oppgaven blir for mye for en uerfaren?
Deep Dish Skrevet Mai 22, 2008 Skrevet Mai 22, 2008 Hør med "ylindgren" Han hentet jo en M3 fra statene i vinter.! Han kan sikkert gi deg tips og råd.....
Ad|oS Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 Han var vel ikke "over there" selv å hentet den, men måtte vente 2-3mnd på å få den. Burde uansett være mulig å få litt hjelp til papirarbeid og slik når du kjøper bil fra forhandler
330xi Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 Jeg henta min bil i Sveits Riktognok hos en Porscheforhandler, men dem var kjempehjelpsomme med papirarbeidet. Selgeren ble med meg til det lokale biltilsynet og hjalp til med å fylle ut papirer osv
milhouse Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 Jeg har hentet bilen min fra USA og jeg jobber hos en forhandler som importere mye. Vi har hentet en del biler fra usa, men har helt klar fokus på tysker biler. Det er en del du bør tenke på med tanke på det tekniske samt papir arbeid. Kan godt gå gjennom prosessen hvis du ønsker det? Det er eksteme ventetider på å få en plass på båtene over til europa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå