SiLvEr_ Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 Igår monterte jeg supersport 50mm senkefjærer fra koed på min 97. e39 523 (som har m-sport understell fra før). Lykken ble kortvarig da jeg fikk den ned på bakken igjen og målte at bilen bare hadde kommet såvidt 1cm nærmere bakken. er dette riktig at m-sport fjærene senker rundt 4cm??
-2r Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 Etter som jeg har lest senker msportfjærene 15mm, så det hørtes merkelig ut. De nye fjærene trenger vel noen dager på å sette seg skikkelig. Innbiller meg at den vil bli lavere etter litt tid...
SiLvEr_ Skrevet Mai 23, 2008 Forfatter Skrevet Mai 23, 2008 hmm... tror ikke de setter seg 2-3cm til. høres merkelig ut. ifølge forrie eier så er det m-sport fjærer som står på. menne hadde det vært senkefjærer så har de vell kanskje vært røde de også? kan jo også nevne at fjærene i seg selv var så å si like lange da vi la dem på sia av hverandre
-2r Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 Sant nok, men kanskje de gamle msportfjærene som har sittet på bilen i 11 år har sunket litt sammen? Hvis så, så begynner du å nærmer deg
SiLvEr_ Skrevet Mai 23, 2008 Forfatter Skrevet Mai 23, 2008 hehe... ja ikke sant. menne skulle være rart at de har seget så mye. bilen måtte jo ha blitt helt jævli å kjøre. noe som den ikke er
SiLvEr_ Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Skrevet Mai 24, 2008 noen som har samme senkesettet måle høyden på sin bil?? så kan jeg måle på samme sted.
hagenisse Skrevet Mai 24, 2008 Skrevet Mai 24, 2008 Ingen ide, men; Hvis fjærene var like lange og den nå er lavere; hva sier det om de nye fjærene dine?
SiLvEr_ Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Skrevet Mai 24, 2008 hehe ja ikke sant. ikke sikker om de var nøyaktig like lang menne de så bra lik ut når jeg la dem på sia. menne faen da... supersport er det noe dritt? har sendt mail til koed
Bimmerlars Skrevet Mai 25, 2008 Skrevet Mai 25, 2008 hagenisse skrev: Ingen ide, men; Hvis fjærene var like lange og den nå er lavere; hva sier det om de nye fjærene dine? Senkefjærer er ikke nødvendigvis kortere når de ikke står på bil. De synker sammen til et visst punkt så blir de harde. Husker ikke helt den tekniske betegnelsen
2mMy Skrevet Mai 25, 2008 Skrevet Mai 25, 2008 gi det en uke eller to! så tenker jeg du merker no forandrring! =)
bjalle Skrevet Mai 25, 2008 Skrevet Mai 25, 2008 Kjøpte supersport selv men de senket 0,5 cm ble raskt byttet ut til einbach 30\20 som holdt som lovet med samme komfort som orginal,kvalitet koster men er verd hver krone(ca 2000)
SiLvEr_ Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Skrevet Mai 25, 2008 ja så du fikk samme problem som meg? hva gjorde du med fjærene leverte du dem inn igjen? kan jo ikke selge noe som bare senker 1/5 del av hva det skal. komma feil på senkesett er ikke bra
bjalle Skrevet Mai 25, 2008 Skrevet Mai 25, 2008 sendte dem tilbake og betalte kun mellomlegget til nye,ble godtatt etter litt diskusjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå