carlhaakon Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 hei jeg har en 328 motor med 325 innsug, motoren sperrer på 5000 tusen og problemet ligger tydelig vis i luftmengdemåleren. skal jeg da kjøre med 325 luftmengdemåler eller 328?? er det også en mulighet og bruke 325 dyser og 325 luftmengdemåler eller må jeg ha 328??
Kaptein Vom Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 Du skal ha de orig dysene og lmm. Det virker som om du har falsk luft. Har du husket å montere alle slanger på innsug?
carlhaakon Skrevet Mai 23, 2008 Forfatter Skrevet Mai 23, 2008 okei takker, det vet jeg ikke for jeg kjøpte bilen slik hadde vert fint om du hadde noen tips om hvor jeg skal se etter slangene
Kaptein Vom Skrevet Mai 26, 2008 Skrevet Mai 26, 2008 Du kan begynne med gummien sim sitter mellom gasspjeld og lmm. Under den sitter det to slanger. Den ene går til tomgangstilleren og den andre går til utlufninga til bensintanken. Hvis disse slangene er hele, burde du ta en diagnose test. Kan være kamføler, bensinpumpe, coill, lmm, gasspjeldføler evt lamdasonde.
carlhaakon Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Skrevet Mai 26, 2008 takker, da skal jeg sjekke dette og eventuelt ta en diagnose på bilen
Johnsen Skrevet Mai 26, 2008 Skrevet Mai 26, 2008 På midten ser du to store hull, og mellom de er det tre små hull for tre slanger. Kontroller disse du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå