Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jeg har en 328 motor med 325 innsug, motoren sperrer på 5000 tusen og problemet ligger tydelig vis i luftmengdemåleren.

skal jeg da kjøre med 325 luftmengdemåler eller 328??

er det også en mulighet og bruke 325 dyser og 325 luftmengdemåler eller må jeg ha 328??

Skrevet

okei takker, det vet jeg ikke for jeg kjøpte bilen slik :( hadde vert fint om du hadde noen tips om hvor jeg skal se etter slangene :wink:

Skrevet

Du kan begynne med gummien sim sitter mellom gasspjeld og lmm. Under den sitter det to slanger. Den ene går til tomgangstilleren og den andre går til utlufninga til bensintanken. Hvis disse slangene er hele, burde du ta en diagnose test. Kan være kamføler, bensinpumpe, coill, lmm, gasspjeldføler evt lamdasonde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...