Bmwray Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 Hei. Bestilte supersport potte til en e36 320.. Potta er dtm og skulle bare være og feste rett på bilen i følge han i tlf som jeg ringre og bestilte fra men så lett er det ikke! Får ikke festet den bak, skrur jeg av dem gamle klemmene så får jeg bare skrudd den til i ene feste på det gummi festene for på høyre side får jeg ikke hånda opp så jeg får på en mutter på den skruen som sitter der orginalt.. Tenkte jeg skulle prøve en gang til og skru den til på ene siden og binde den opp med sånn eksos greier sånn man kan henge opp potta i.. er det nok til og ha potta sittende der? Det er jo bare en tynn mettal greie med mange små hull i.. er redd potten skal dette av.. Det er jo ikke riktig og binde opp potta når gs sier det bare er til og skru den rett på! Festene på potta går rett opp fra lyd demperen, hadde dem gått flat så kunne man bare skrudd til potta i gulvet på bilen der gummi festene sitter skrudd til men det går ikke! Også inni eksosrøret mellom lyd demperen og kattalisatoren så har dem sveisa på noe inni slik at røret blir tynnere inni! Ser ut som utblåset på en 318 innvendig.. Kan bilen da gå dårligere? Begynner og bli veldig lei gs bildeler, er feil hver jævla gang jeg bestiller!
bmwomar Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 Har selv kjøpt supersport potte som ikke passer, tror ikke det er den beste kvalitet og passform, virker som gs roter mye for tia ja
doG Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 Jeg kjenner ikke til opphenget til e36, men på min e46 måtte jeg ha 2 ekstra duppedingser til ca 500 og de måtte tilpasse potten, sveise og greier for å få den til å passe. Potten fra SuperSport som skulle passe rett på kostet meg en god del ekstra. Poten ble kjøpt fra GSBildeler
kanari87 Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 har supersport dtm fra gs, på min E-46 og der måtte jeg bøye litt på ene feste ellers passa den perfekt så se om det kan hjelpe muligens. bakpotte har ikke veldig mye og si på effekten så ingen grunn til bekymring skulle jeg tru.
Mexos Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 Synes det høres mer ut som du plages litt enn at potten ikke passer. har du muligheter til å ta no bilder som forklarer problemet litt bedre? Har litt vanskelig med å forstå hva du mener. Kan hende der er lettere å få de på hvis du skrur løs gummifestene fra gulvet og fester de i potta på bakken. Så skrur du på plass gummifestene bare.
Bmwray Skrevet Mai 23, 2008 Forfatter Skrevet Mai 23, 2008 nå har jeg fått på potten Den passet rett på inn til katalisatoren men bak så fikk jeg skrudd den fast på den ene siden også brukte jeg sånn stål greier som man kan feste potten med så nå sitter den bra. Sånn du får kjøpt på bilxtra som du bare surrer rundt potten og skrur til Ganske enkelt.. Det jeg mente inni potten er at det røret som går mellom katta og lyd demperen er ganske stort rom uttapå og inni men ser du litt lengre inn så er det sveisa inn noe slik at utblåsen er mye mindre inni en det ser ut uttapå, det er det ikke på orginalen så jeg lurte på om dette blir som en plombe? Virker ikke ut som bilen går noe dårligere, ble fin tung 6er lyd men det bråker ikke veldig, noen som vet om det kommer til og bråke etterhvert eller vil den holde seg ganske lydisolisert med bare litt tung grommlyd? Gs bildeler har lett for og si at ting passer og sånn uten og ha testet det selv, ellers så er det jo en bra butikk med kjapp levering
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå