kolly Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 hei! Akkurat knust planethjulene og sylinder i en orginal BMW LSD diff med 25% sperre. Noen som vet hvor jeg kan skaffe deler til dette? Jeg har lett land og strand i norge, men finner ikke noe som kan levere uten å bestille hele huset med alt nytt. Det er altså selve "sperren" jeg trenger. Pinjongen og "det store hjulet" er helt og fint. Det er innmaten (planethjulene) som må byttes ut. Håper noen kan komme opp med noen sider som kan levere. Danmark, Tyskland eller noe Se vedlagt bilde av skaden:
kolly Skrevet Mai 23, 2008 Forfatter Skrevet Mai 23, 2008 kikket på noen differ fra Metrix Motorsport i canada, men det var veldig dyrt med frakt. Lurer på å bestille en skikkelig LSD diff fra quafie i england. Tror dem leverer veldig gode lsd'er. Noen som har erfaring fra dem eller andre?
isanfa Skrevet Mai 24, 2008 Skrevet Mai 24, 2008 www.bildelsbasen.se Regner med det er original deler du er ute etter. Her kjøper du deg like så gjærne en hel diff istedenfor.
hagenisse Skrevet Mai 24, 2008 Skrevet Mai 24, 2008 Tror ikke du får kjøpt innmat lengre. Quaife skal vel være veldig bra, men diffsonline.com finnes jo hvis du vil ha orginalt..
kolly Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Skrevet Mai 26, 2008 http://www.metrixmotorsport.com/1560006.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå