partiro Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 Hei! har en 318i -91. slitasjevarsleren framme var slitt av og lampa i bilen lyser. Veldig irriterende. Hvordan kan jeg få fjusket vekk dette lyset uten å skifte sensoren? Tvirret sammen ledningene men dette lyktes ikke. Noen tips til hva som kan gjøres? På forhånd takk.
partiro Skrevet Mai 23, 2008 Forfatter Skrevet Mai 23, 2008 hehe ja det er klart det beste. Men finnes det noen måte å få lampen til å slokke uten?
Mexos Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 Går an å ta ut pæra, men forstår ikke hva som er problemet med å skifte varsleren. Det er jo gjort på 1 minutt etter man har tatt av hjulet og koster jo minimalt. Jallaløsninger er bare tull.
Sir Hofstad Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 Husker jeg ikke feil er det bare å koble ledninger sammen...
partiro Skrevet Mai 23, 2008 Forfatter Skrevet Mai 23, 2008 hmmm.. ser ikkje slik ut siden lampen fortsetter å lyse når jeg har gjort det da men skal på biltema å få meg en ny en i morgen å få se om den kan fungere.
turn-in Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 J. Hofstad skrev: Husker jeg ikke feil er det bare å koble ledninger sammen... Du husker riktig. Det er vel dårlig kontakt eller noe slikt da.
AC Schnitzer Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 Slitasjevarsleren må ikke ha brudd. Tar du av pluggen som sitter i en boks innom skjermen og ohmer ledningen så skal det ikke være brudd. Har lest at du må sette tenningen i steg 2 i 30 sekunder, eventuelt holde inn bremsen sammtidig så skal lyset forsvinne. Det gjorde det forøvrig ikke til meg etter at jeg byttet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå