Bombtrack Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 Hei Klarte å knekke ett av festene på Rieger fangeren(ABS) min idag.. Noen her som vet om det er mulig og lime dette selv(evt. med hva?), eller er det best å få det sveist hos noen som kan slikt?
Riefarn Skrevet Mai 24, 2008 Skrevet Mai 24, 2008 Kan prøve å lime med tech7 eller sika.. men det beste er selfølgelig å få dette sveiset!
Odd-M Skrevet Mai 24, 2008 Skrevet Mai 24, 2008 3M har no reparasjonsguffe til sprekker i plast. En slags tokompnent elastisk epoxy armert med et glassfibernett. Jeg har brukt det flere ganger og har god erfaring.
TSL Skrevet Mai 24, 2008 Skrevet Mai 24, 2008 3M har no reparasjonsguffe til sprekker i plast. En slags tokompnent elastisk epoxy armert med et glassfibernett. Jeg har brukt det flere ganger og har god erfaring. henger meg på med den. denne er meget efektiv og blir meget sterk. spoilere osv som jeg har lappet med dette limet har ikke sprekt oppigjen selv etter turer i grøfta.
JoCCe Skrevet Mai 24, 2008 Skrevet Mai 24, 2008 Helt enig, bruker ofte 3m's plast lim når jeg fikser abs plast, da dette er noe dritt å sveise synes jeg. Vanskelig å få til og smelte sammen og bli stert da det ofte er mye rart i abs plast :/ Så gå får 3m lim og armering Koster litt men..
Bombtrack Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Skrevet Mai 25, 2008 Takker for gode forslag! Da prøver jeg med Wurth eller 3M, hvilke butikker selger slikt? Regner med at det ikke er den store forskjellen på 3M og Wurth sin?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå