Hesleskaug Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 Følte det var på tide med ny bruksbil. Så da dro jeg til Fredrikstad å handlet meg touring og jeg er kjempe fornøyd Denne skal bli fin å kjøre rundt i Norge i min etterlengta ferie. Noen som har forslag til sted å dra? 1999 BMW 3-serie 318 I * Lettmet. felg sommer * Lettmet. felg vinter * Metallic lakk * Sommerhjul * Takrails * Vinterhjul * Air Condition * Bagasjeromstrekk * Elektriske speil * El.vinduer * Klimaanlegg * Midtarmlene * Radio/CD * Sentrallås * Servostyring * Sportsseter * Takluke * ABS-bremser * Airbag foran * Startsperre * Stålbjelker * Antispinn Gått 160000km Måtte legge ved bilde av katalogen hjemme Stor fornøyd med bilen. Men må nok bli M-optik på den og hvite blinkers + kanskje noen ny felger. Stakkars E30 får ikke oppmerksomhet nå
Larsinnj Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 Liker planene dine.. Noen mm med senk hadde gjort seg i tillegg, men det står jo bruksbil, så det blir sikkert ikke gjort? Jeg mener også at før 97 nyrene er mye penere, men det er jo mine meninger..
Hesleskaug Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Skrevet Mai 24, 2008 Får ta det litt ettersom jeg får tid og har råd
sveinis Skrevet Mai 24, 2008 Skrevet Mai 24, 2008 Gratulere! Synes den så fin ut. Jeg synes E36 touring er en alle tiders bruksbil! Plass til endel bagasje, forholdsvis gode kjøreegenskaper, og en av de penere stasjonsvogner fra den tida!
Hesleskaug Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Skrevet Mai 25, 2008 Jada, flotte biler. Men syns de gule blinkerne dreper blåfargen. Så de må bort så fort som overhode mulig hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå