Tekko Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Skrevet Desember 3, 2008 Helt klart, kunne egentlig ikke fordra den slitene gamlegrå fargen.. Bare å få tak i et nytt dæsjbord og taktrekk
Tekko Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Skrevet Desember 3, 2008 Ossen kan jeg lakke det? er jo stoff :S
///Mysild Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 Ossen kan jeg lakke det? er jo stoff :S ligger et svar her på forumet en plass... men han brukte tekstil lakk eller noe... skal vist være veldig enkelt...
Tekko Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Skrevet Desember 3, 2008 Oki, kjempe flott. Men noen her som har no erfaring med å lakke dæsjbordet? ;P Er så SINNESJUKT mye mere arbe å dra det ut å styre å ordne ;(
///Mysild Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 DET ville jeg ikke gjort tror jeg! du må jo ha det ut for å lakke det uanz... tenkte jeg skulle prøve å lakke mitt tak også i vinter
Tekko Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Skrevet Desember 3, 2008 Oki, Nei tenkte å slå ut frontruta å maskere som en gud.. men kan tenke meg at det ikke blir så sinnsykt pent. Så får se om jeg får tak i et dæææsjbord snart Noen som har no anbefaling til soting ? % messig.. Veit ikke hva som er på nå.. men vil ha noe mørkere.. og skal ha soting hele veien rundt
carlhaakon Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 desbord er mye jobb. se i tråden til -anders- her på forumet han bytta desbord i 323 sin
///Mysild Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 sotinga må ikek bli for mørk! jeg har 43% (med 0 som helt sort) på min, og syntes det er en grei toning...
Tekko Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Skrevet Desember 3, 2008 Oki, ja ifølge avatar bildet ditt så ser det jo ganske pent ut
Tekko Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Skrevet Desember 3, 2008 Hehe så bra ut det Kanskje en smule mørkere også hadde vert pent ;P Men polti er jo ikke så gla i sort frontrute =O hehe.
///Mysild Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 har aldri blitt stoppa med det... hadde 4% på gamlebilen, og da ble jeg stoppa hele tia... hehe
Tekko Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Skrevet Desember 3, 2008 4% faktisk hehe.. Men jeg får komme meg ut i garasjen en tur å få hivd på dørpanelene og førerstolen Kommer nok non bilder i kveld ;=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå