Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Se her ja var veldig fint de interiøre der.

synst absolutt du skal ha svarte lister, skal bestille meg m3 lister jeg og å bytte ut de lakkerte som er ifra før.

Hvilken farge er det? orginal lilla?

Skrevet

Ville vel egentlig ikke legge ut dette bilde her, men syndene må fram :P

3js3j3cxo26dbyp0b577.jpg

Var litt uheldig i vinter når isen la seg ;p (sommerdekk) Noen her som har no prisantydning på kapping og påsveising av ny hjulbue ? er bare overflate rust.. kan dette fikses uten avkapping og div `?

Skrevet

Hjulbuen har fått seg en støkk i kantene også, så den buler litt mere en den skal.. Er vel mere greit å få det nytt da, å i tillegg så blir jeg garantert kvitt rusta med det samme.. Har heldigvis non liter igjen av lakken så burte ikke bli så veldig dyrt får jeg håpe :)

Skrevet

Kjiip sak men kan ikke tror det kan bli så veldig dyrt vist du kan gjøre noe av jobben selv? også vist du har litt lakk liggende;) Lykke til ihvertfall :P

Skrevet

Da har jeg bestilt ny "hjulbue" fra selveste koed :) Så får vi håpe de sender riktig denne gangen, fikk en del feil i forrige bestilling :/

Var en fyr å kikka på skaden, han trudde det hadde holdt å bare retta te kanten, å eventuelt tatt glassfiber akkuratt der det har sprekki. Men tok likegreit å bestilte en ny iogmed at det bare koster 500,- ca: så slipper det å bli no problem med rust framover :) Noen her som veit hvor mye ca. det koster å få 2hjulbuer valset? :)

Skrevet

Da har jeg fått tatt non bilder av den "indre" skaden :(

Fant akkuratt ut av Staget til bærearmen har fått seg en godsmell, så er ganske skakt. Så får håpe Tandberg bildeler har et slikt liggende :) Kanskje det blir fres på bilen før julaften :o

c1qokwrxtt232jde5jdk.jpg

i5bqrvd4kcj6snk5abh3.jpg

• 2 weeks later...
Skrevet

Da har jeg endelig fått rotet meg til å bestille nytt stag til bærearmen å masse annet småsnadder :)

Har også fått sveisa vindusheis armen etter at den knakk av :S Var ikke så lett å få sveisa det men gikk greit :)

3z0igukzef83gv809oom.jpg

Montert:

xomizixn5zk592go8o7j.jpg

Selvfølgelig etter jeg fikk montert armen så ville ikke vindu helt opp :S

Det bare stopper før det er oppe. Samme sted hvergang :S

Og er 110% sikker på at jeg sveisa riktig punkter, noen her som har no erfaring rundt dette? :)

Skrevet

Er ikke så lite glipe det er snakk om :P vindu går bare halvveis opp og stopper :S Lissom som om motorn tror den er oppe :S hmm.. har knutra med det her i 1time nå å fortsatt like dum :(

Skrevet

Sånn holder vinduet mitt på førersiden på også.. problemet oppstår bare når vinduet skal taes opp, fra å være helt nede, sant?

altså, når vinduet er helt oppe i normal posisjon og en lukker døren går vinduet helt opp.

litt knotete å forklare :P men men

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...