Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen. Jeg har et problem med at bimmern fusker/rykker og til og med stopper når den er blitt varm. Går også veldig dårlig til tider. Skjer ikke når den er kald. Ingen varsellamper lyser. Kan noen hjelpe meg å løse problemet? På forhånd takk;)

Skrevet

Grunnen til jeg spurte er at vi hadde en problembil på jobb som var slik.

Da var børstene utslitt, slik at den mistet spenning da.

Tror ikke det er problemet i ditt tilfelle?

Bonden her inne har peiling.

Skrevet

Lurer på om det er tilfelle at problemene kommer når bilen er blitt varm hvis det er kam og veiv følerne? Skal ha den på diagnose:) Takker for all hjelp:)

• 3 weeks later...
Skrevet

I Bergen (Jæger Sentrum) koster en diagnose over 900kr. Fysj. Er det noe som er vanlig?? Finnes det like gode diagnoser andre steder som er billigere?

Skrevet
I Bergen (Jæger Sentrum) koster en diagnose over 900kr. Fysj. Er det noe som er vanlig?? Finnes det like gode diagnoser andre steder som er billigere?

Akkurat dette lurer eg også på??..

Skrevet

Akkurat dette lurer eg også på??..

Jeg gjør det hos en kompis som jobber på Auto-Sentrum. Tror de er en del billigere om man kjenner de eller ikke.

Skrevet

diagnose tar jo 5-10 minutter å ta... så synes det er syke priser på det :S Diagnose burde vært gratis og pengene kunne de tjene på selve reparasjonen..

Skrevet

Jeg er glad jeg har "investert" i carsoft 6.5 kabler og (pirate)software jeg. Kan da ta diagnosen selv, og gratis for kompiser (og kanskje en og annen "heldig" bimmers-bruker ;) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...