rekkeseks Skrevet Mai 24, 2008 Skrevet Mai 24, 2008 Hei alle sammen. Jeg har et problem med at bimmern fusker/rykker og til og med stopper når den er blitt varm. Går også veldig dårlig til tider. Skjer ikke når den er kald. Ingen varsellamper lyser. Kan noen hjelpe meg å løse problemet? På forhånd takk;)
Sir Hofstad Skrevet Mai 24, 2008 Skrevet Mai 24, 2008 Hvordan virker elektronikk/lys når den stopper/rykker?
rekkeseks Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Skrevet Mai 24, 2008 Skjer ingenting med instrument belysningen tror jeg. Når den stopper lyser oljelampa og batterilampa, men det er vel vanlig.
Sir Hofstad Skrevet Mai 24, 2008 Skrevet Mai 24, 2008 Grunnen til jeg spurte er at vi hadde en problembil på jobb som var slik. Da var børstene utslitt, slik at den mistet spenning da. Tror ikke det er problemet i ditt tilfelle? Bonden her inne har peiling.
bjalle Skrevet Mai 25, 2008 Skrevet Mai 25, 2008 Kjør rett på verksted for en diagnose,ellers kan det bli dyrt,men sannsynligvis bare en defekt sensor.
rekkeseks Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Skrevet Mai 25, 2008 Lurer på om det er tilfelle at problemene kommer når bilen er blitt varm hvis det er kam og veiv følerne? Skal ha den på diagnose:) Takker for all hjelp:)
rekkeseks Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Skrevet Juni 10, 2008 Da var diagnosen i boks og det viste seg å være veivgiveren/sensoren. Så da er det bare å bytte
hnilsen Skrevet Juni 12, 2008 Skrevet Juni 12, 2008 I Bergen (Jæger Sentrum) koster en diagnose over 900kr. Fysj. Er det noe som er vanlig?? Finnes det like gode diagnoser andre steder som er billigere?
Rayen Skrevet Juni 12, 2008 Skrevet Juni 12, 2008 I Bergen (Jæger Sentrum) koster en diagnose over 900kr. Fysj. Er det noe som er vanlig?? Finnes det like gode diagnoser andre steder som er billigere? Akkurat dette lurer eg også på??..
Hansh Skrevet Juni 13, 2008 Skrevet Juni 13, 2008 I Bergen (Jæger Sentrum) koster en diagnose over 900kr. Fysj. Er det noe som er vanlig?? Finnes det like gode diagnoser andre steder som er billigere? Akkurat dette lurer eg også på??.. Jeg gjør det hos en kompis som jobber på Auto-Sentrum. Tror de er en del billigere om man kjenner de eller ikke.
aloebiz.net Skrevet Juni 13, 2008 Skrevet Juni 13, 2008 diagnose tar jo 5-10 minutter å ta... så synes det er syke priser på det :S Diagnose burde vært gratis og pengene kunne de tjene på selve reparasjonen..
ChrZZ Skrevet Juni 13, 2008 Skrevet Juni 13, 2008 Jeg er glad jeg har "investert" i carsoft 6.5 kabler og (pirate)software jeg. Kan da ta diagnosen selv, og gratis for kompiser (og kanskje en og annen "heldig" bimmers-bruker )
aloebiz.net Skrevet Juni 13, 2008 Skrevet Juni 13, 2008 Hvor mye er denne "ivesteringen" på? Funker det på alle BMW-biler eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå