oakland Skrevet Mai 24, 2008 Skrevet Mai 24, 2008 Noen som har peiling på å bytta bensinrøra på en e34 520 M50 93 mod? Har kjøpt nye rør men har ikkje innspisert under bilen enda. Er dette mye arbeid? Dei eksisterande røra er nesten i hel-rust
N0rris Skrevet Mai 25, 2008 Skrevet Mai 25, 2008 Hei du, Ja det er et hælevette gjorde det akkurat på min e34 92 mod i dag. Hvis du skal beholde røra hele må du ut med alt i bakstillinga så jeg har kappa røra bak akkurat etter bakretravers men er usikker på hva eu gutta sier om det har jo brukt bensin slanger som er til bensin så trur det ikke skal ha noe og si. Har du råd sett det bort på verksted, sparer deg for MYE banning og Stress og slit:) Hehehe trurst me!
oakland Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Skrevet Mai 26, 2008 Ok, takker for svar. Etter de du sier tror eg at eg setter bilen på verksted.
want850 Skrevet Mai 30, 2008 Skrevet Mai 30, 2008 Du fikser jo det lett selv, hvis du har tilgang til en løftebukk. Er meget knotete å få til rundt bakakselen... Gjorde det for 4 uker siden selv. De verste rørene (les; mest rust) var ventilasjonsrørene på tanken. Ett i forkant og ett i bakkant. Må senke tanken noe for å komme til. Det koster nok MYE på verksted. Få pris først da.
Sir Hofstad Skrevet Mai 30, 2008 Skrevet Mai 30, 2008 Vi som jobber på verksted fikser det ikke LETT engang
want850 Skrevet Juni 4, 2008 Skrevet Juni 4, 2008 Du trenger ikke en DIY. Det er bare å kjøpe inn bensinrørene og skifte dem. Det er ikke noe hokkus pokkus. Ta med fordel ett om gangen, så du kobler de rett. Og ta ut sikringen til bensinpumpe, eller en av en batteripolene først da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå