Sir Hofstad Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 Skryte litt jeg å (+ gratis bump). Imponerende at en bil som er 10 år ser ny ut Lav KM og fantastisk M3... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 Helt enig! Smykke av en bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 Hadde jeg ikke vært gift hadde jeg kjøpt den! Ja, vil vel ikke anbefale å skille seg for å kjøpe en bil, men du kan kanskje overbevise henne om att dere ikke trenger mer enn 2 dører.. Hehe, er ikke det det står på, blir "for gammel bil"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George Constanza Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 åssen er det med vanos...har den blitt byttet noen gang...??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2008 Det sitter RR-vanos på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 Det sitter RR-vanos på denne. Sikker på det, jeg mener at det var de eldre modellene som har RR vanos, som pleier å begynne å "knurre", å nyere modeller har sacks vanos som ikke har dette problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lund3n Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 my god! herregud for en strøken bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2008 Sikker på det Det står hvertfall Rolls Royce på en metallplate foran på vanosen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George Constanza Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 my god! herregud for en strøken bil!! hvis du kjøper R Andersen m3, så kjøper jeg din.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2008 Bilen kan sees på Rudskogen i helgen. Det blir dessverre ikke noen prøvekjøring der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2008 Legger ved et par bilder fra vasking og polering før BMWCCN-treffet. Dårlige bilder, men prøvde Meguiars for første gang, og den fungerte meget bra! Var litt tung å polere av, men det var det verdt. Blir spennende å se hvor mange vask den holder i forhold til f.eks. Autoglym sin polish. Den har jeg nemlig ikke vært så fornøyd med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 Haha. dette er SYKT. Norges peneste!(?). Skulle jeg hatt m3 e36 tror jeg valget ville vært enkelt. Lykke til med salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 SykSyk bil.. Denne var jo så sinnsykt strøken at det er helt utrolig.. Som sagt skulle jeg hatt e36 m3 hadde valget vært utrolig enkelt. Lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 Hadde aldri kjøpt denne bilen... Hadde ikke turt å eie den, hadde vært livredd hver gang jeg skulle kjørt, Og følt at jeg ikke hadde klart å tatt godt nok vare på den uansett hva jeg hadde gjort.. Helt utrolig bil fineste jeg har sett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 Gud i himmelen, jeg ønsker meg en slik M3 med RR fremme på motor. (Prøve å be i allefall...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg