BMWPower Skrevet Mai 29, 2008 Skrevet Mai 29, 2008 Jeg er også med hvis prisen er rett Trenger et kitt til min M5 E34.
Jealous_much Skrevet Mai 29, 2008 Skrevet Mai 29, 2008 Noen som har sjekket med Koed om vi i det hele tatt får noe rabatt ved gruppekjøp? Det virker som om det er stor interesse for dette.
e30sprova Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Skrevet Mai 29, 2008 Noen som har sjekket med Koed om vi i det hele tatt får noe rabatt ved gruppekjøp?Det virker som om det er stor interesse for dette. virker ikke som noen har hørt med koed ettersom det ikke har blitt nevnt her, har du lyst skal du få lov til det
95932148 Skrevet Juni 1, 2008 Skrevet Juni 1, 2008 Jeg kan ordne til et Gruppekjøp på D2 coilovers til en overkommelig pris hvis det kan være av interesse istedenfor FK.Disse setta er full justerbart, men ikke tuv godkjent. http://www.d2racingsport.com/type-street.htm Hvor mye må man gi for D2 coilovers a??til en z3m roadster..må ha det på e30-prosjektbilen min..
isanfa Skrevet Juni 1, 2008 Skrevet Juni 1, 2008 Jeg kan ordne til et Gruppekjøp på D2 coilovers til en overkommelig pris hvis det kan være av interesse istedenfor FK.Disse setta er full justerbart, men ikke tuv godkjent. http://www.d2racingsport.com/type-street.htm Hvor mye må man gi for D2 coilovers a??til en z3m roadster..må ha det på e30-prosjektbilen min.. 7990 for et sett. Disse er høyde justerbar, samt det er 36 innstillinger på demperene mht hardhet i demperene. Fikk inn et sett til en Audi nå før helga. Og der var det TUV papirer med. Vet det jobbes med og få godkjenning på D2, men visste ikke de allerede hadde fått godkjent de. TUV merkingen med TUV nr er også stemplet på hver demper, slik at man kan sammenligne det med papirene man har. Også er TUV papirene på engelsk.
95932148 Skrevet Juni 1, 2008 Skrevet Juni 1, 2008 Det var faktisk ikke så ille pris syns jeg...tar kontakt hvis jeg skal ha jeg:)
aslex Skrevet Juni 5, 2008 Skrevet Juni 5, 2008 Skulle gjærne hatt ett senkesett til min 523 e39 jeg og. Justertbart i både høyde og hardhet. noen som vet hva det ligger i pris?
MGR Skrevet Juni 5, 2008 Skrevet Juni 5, 2008 Jeg kan ordne til et Gruppekjøp på D2 coilovers til en overkommelig pris hvis det kan være av interesse istedenfor FK.Disse setta er full justerbart, men ikke tuv godkjent. http://www.d2racingsport.com/type-street.htm Hvor mye må man gi for D2 coilovers a??til en z3m roadster..må ha det på e30-prosjektbilen min.. 7990 for et sett. Disse er høyde justerbar, samt det er 36 innstillinger på demperene mht hardhet i demperene. Fikk inn et sett til en Audi nå før helga. Og der var det TUV papirer med. Vet det jobbes med og få godkjenning på D2, men visste ikke de allerede hadde fått godkjent de. TUV merkingen med TUV nr er også stemplet på hver demper, slik at man kan sammenligne det med papirene man har. Også er TUV papirene på engelsk. D2 settet kunne jeg veldig tenkt meg. men vet du om de har fått til TUV på de til e30? det "drift" settet de har. og pris?
Jealous_much Skrevet Juni 6, 2008 Skrevet Juni 6, 2008 Kan ikke slå av veldig mye, siden vi selger dem så billig i utgangspunktet. Men et sted mellom 5 og 10% skal vi klare alt etter hvor mange og hvilke type dere bestiller. Ikke så veldig mye og hente altså...
steffen- Skrevet Juni 6, 2008 Skrevet Juni 6, 2008 jeg er kanskje med. trenger et justerbart sett til e46 318i 99 mod send melding vis det blir noe av a
saas Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 jeg er kansje med hvis prisen blir rett. Må ha til min E34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå