Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei .

Lurer litt på eksemplet til nytt batteri, vil helst ha ett RØDT farga batteri :P

Men jeg har ikke peiling på batteri, så kom med ett greit batteri som er bra. Skal kunne kjøre ett rimilig heftig anlegg også :)

Hørt det fins batteri med kondensator. Hvordan er dem da?

På forhånd takker:)

Skrevet

optima batteri er bra jeg hadde to 800w rms mono bloker og to db elementer og hadde to av dette batterie var nesten ikke speningsfall i det heletatt.

disse batteriene er røde og de er ikke så vansklig og få tak i.

ambefales

Skrevet

Stinger og odessey har rødebatterier. Og dem er identiske. Det er det næreste du kommer til batteri med kondensator. Dem er meget raske. Sjekk www.ody.no

Skrevet

Gå for odessey du, du vil ikke angre.

Er kanonbatteriet og brukes mye av de som satser seriøst på bilstereo, dbdrag og emma. Er på lik linje med Kinetik osv et veldig godt batteri, har selv et PC1500 batteri, og det er helt vannvittig med strømreserver, det leverer!

Også er det rødt da... :P

Skrevet

Ikke sammenligne optima med ody batterier. Jeg har hatt flere av begge slag. Og det er ren utklassing fra odessey, dem er mange ganger bedre.

Pimp my ride spilte jo like høyt med en jackhammer som folk ellers spiller med en 12"er. Hva er vel seriøst med pimp my ride? Lakke rett på rust?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...