Gå til innhold

Tips til kjøp av høytalerer E39 dører forran.


Anbefalte innlegg

Må være bedre enn org. høytalere, men ikke mer enn det.

Så for en spesialist blir vel det "billig" høytalere :D Vet ikke hva slikt koster jeg, men hadde sett for meg ca. 1000 for to.

Sikkert noen som har orginale liggende og, som jeg kunne fått billig, men hadde vell blitt lynsja om jeg setter inn de :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er noe for de som har litt penger:

http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=2180

hehe...

men tror dette er noe du kunne tenkt deg:

http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1633

de koster litt over 1000,- men jeg lover deg her får du lyd volum og kvalitet for en billig krone. kamerat av meg har slike i sin opel, de banker det meste på markedet, jeg for din del kjører også pioneer høyttalere i hatte hylla

4 stk. 6x9, det er konsert på hjul! :D:D:D

anbefales på det sterkeste!

(ps. du trenger ikke å kjøpe på bilradiospesialisten bare så det er sakt ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra ut de der, men litt dyrt? Passer det i de orgainal innfestingene? Skal ikke se om de er skifta.

Et anne spm. må jeg ha noe annet enn bare elementet ?(og da tenker jeg ikke på evt. sølvkoffert som føler med, men slik koverter eller kondensator eller hva det er :oops: )

Bare å komme med innspill 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke mye penger for så mye. men hvis du kjøper det pioneer settet

så får du med mid-range høyttaler og delefilter og diskant høyttaler. så du får med alt du trenger for riktig bruk\oppsett. og de skal passe rett inn... kansje du modde littegran vet ikke helt hvordan det er med din bil men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det ombyggingsrammer eller lignende til 6,5"?

Utvalget her er jo mye større, samtidig som du kan spille høyere og klarere med mindre forvrengning....

Sliter litt med det samme hos meg, originalhøyttalerene er jo ikke akkurat High-End....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja du får det samme settet i 6.5"

men du kan også få spesial lagde høyttalere til akkurat din bil... det er en slik liste på pioneer.no

men som regel skal de passe rett inn. men kansje det er en lur ide å ta av dør trekket og se hvor dyp døra egentlig er, og se etter en plass til delefilterene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...