gnmfr Skrevet Mai 25, 2008 Skrevet Mai 25, 2008 Har kjøpt meg en 318is 92mod som hadde m-tech skjørter,difuser og svart skinn når den ble kjøpt, det som nå er gjort er følgende SPECS Utvendig rieger øyelokk og bakrutesenker m-tech lister,speil(kopi) frontfanger(kopi) bakfanger (kopi) og bakfanger frontfangeren har 2 stk m-tech lepper på utsiden av hverandre noe som ble kult, stikker litt mer fram Valset nye felger 8,5 og 9,5 med 215.35.18 og 225.40.18 dekk fått senket 100 foran og ca 70 bak litt usikkert(FK coilovers) facelift grill med carbon nyrer onepice angleeyes grå sideblinklys m3 baklys xenon (6000k) hovedlys og spredere Innvendig svart skinn sportsetter m-tech matter m-tech ratt chrom ringer rundt innstrumentpannel autogauge smoke series:oljetrykk bensintrykk oljetemp BOOoost!!!!!!!!! Motor T3 turbo fra kimmit intercooler type stor extern wastegate kjører screampipe 2,5eksos m 2,5x2 dtm stuss btr 1,4 2,5 trykkrør. rustfritt manifoil, rustfritt RFL dump KN filter forlengede kabler på lmm for og få den på sugesiden s4 dyser(301cc 3bars bensintrykk) bygd om til elektrisk vifte Justert Lmm bilen var frontskaddet så måtte ha ny grill, skjerm og fikk lappet sammen frontfangeren(var i 4deler)
Ad|oS Skrevet Mai 25, 2008 Skrevet Mai 25, 2008 Offensiv senking, men det kan umulig være 60mm senk bak på det nederste bildet her. Ser mer ut som 30-40mm... Men er tøft å se at noen tør å gå for skikkelig lav bil med M-tech også, selv om det skal være bruksbil (!?!?)
gnmfr Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Skrevet Mai 25, 2008 NÅ trenger litt mer HP pga barnevogn og dermed mer og dra på hehe..
gnmfr Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Skrevet Mai 25, 2008 Offensiv senking, men det kan umulig være 60mm senk bak på det nederste bildet her. Ser mer ut som 30-40mm...Men er tøft å se at noen tør å gå for skikkelig lav bil med M-tech også, selv om det skal være bruksbil (!?!?) bildet juger litt er lavere en det men den står i bakke hehe:D
gnmfr Skrevet September 13, 2008 Forfatter Skrevet September 13, 2008 har vært dårlig til og oppdatere tråden, mye pga alle bildene er me ræva mobilcam Lader 0,5 og gikk bra et par måneder, men tok bunnpanna så den måtte sveises, men når det ble montert igjen så lå oljerøret neratt sveisen så bilen gikk ca 40sek uten oljetrykk og nå tikker den+ får ikke dratt den over 3k da bare fjusker den. Får heller ikke gjort stort nå pga kan bli pappa når som helst nå og da trenger jeg bil Skulle også valse bilen og da "datt" begge buene bak av var bare sparkel men slenger ut noen mobilbilder skal komme ordentlige etterhvert
ingard Skrevet September 13, 2008 Skrevet September 13, 2008 Hva skal du gjøre med motorproblemene? Ser ut som en tøff bil. Men du må få bedre bilder. De var noe slitsomme å se på disse.
gnmfr Skrevet September 13, 2008 Forfatter Skrevet September 13, 2008 skal prøve og få tatt noen bilder med ordentlig cam en dag Motorproblemer må jo få fikset men som sagt så er dama høygravid nå så får ikke gjort noe før etter fødslel pga har bare denne bilen.. Men jeg Skjønner liksom ikke hvorfor den sperrer på 3k?? Får dratt den lenger men bare fjusker og styrer Er bare den ene ventilen som klakker også høres det ut som
gnmfr Skrevet September 15, 2008 Forfatter Skrevet September 15, 2008 Er det turbokit fra A-dekk? Nei kjøpt deler fra kimmit sport og manifoil er laget i rustfritt
narcatis Skrevet September 15, 2008 Skrevet September 15, 2008 når du kjørte med 0.5 i trykk et par måna, ka har du gjort med motoren utenom da?
gnmfr Skrevet September 15, 2008 Forfatter Skrevet September 15, 2008 når du kjørte med 0.5 i trykk et par måna, ka har du gjort med motoren utenom da? progresiv btr, når jeg har fult turbotrykk har jeg 5,5bars bensintrykk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå