Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ikke chip? senke tenning? :P

nix i og med jeg ikke lader mer så går det greit, les prosjektråden til a dekk mener di kjørte 0,8 uten og senke tenning;)

• Svar 147
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

nix i og med jeg ikke lader mer så går det greit, les prosjektråden til a dekk mener di kjørte 0,8 uten og senke tenning;)

Ehh.. fått med deg at vi kjørte tilleggsprut eller??

Feitere blanding minsker sjangsen for tenningsbank.

0,5 i trykk går nok fint, men på slutten av registeret ditt vil den gå magert.

Tips!! : Still bensintrykket ditt opp til 5bar og stram LMM din til den går fint på tomgang. Vil nok holde lenge da..

Men et sikkert oppsett er 440cc dyser med chip fra oss, dette satt vi på til slutt på denne isèn vi bygde. Ble et helt annet register samt at den gikk ikke magert i det hele tatt, og tenninga var senka en del så vi fikk 1 bar i ladetrykk med standar innmat... Det skal også sies at den går ennå med 1 bar, ikke en eneste feil.

Skrevet

Ehh.. fått med deg at vi kjørte tilleggsprut eller??

Feitere blanding minsker sjangsen for tenningsbank.

0,5 i trykk går nok fint, men på slutten av registeret ditt vil den gå magert.

Tips!! : Still bensintrykket ditt opp til 5bar og stram LMM din til den går fint på tomgang. Vil nok holde lenge da..

Men et sikkert oppsett er 440cc dyser med chip fra oss, dette satt vi på til slutt på denne isèn vi bygde. Ble et helt annet register samt at den gikk ikke magert i det hele tatt, og tenninga var senka en del så vi fikk 1 bar i ladetrykk med standar innmat... Det skal også sies at den går ennå med 1 bar, ikke en eneste feil.

som skrivd tidligere i tråden kjører jeg 5,5bars bensintrykk, Har lmm på sugesiden så da slipper jeg vel og stramme fjæra på lmm??

var heller ikke sikker på hvor mye trykk dere kjørte med original tenning, derfor jeg ba han lese tråden, så hvis dette har blitt oppfattet som "vranglære" beklager jeg

Skrevet
Kul den bilen her! ;)

Synd du har vært uheldig her leser jeg :/

Får håpe du får den til å gå skikkelig igjen da! :)

ja får satse på det blir orden på ting etterhvert :D

var jævli moro så lenge ting fungrte da, ingen racebil men gikk faktisk MYE bedre en forventet :wink:

Skrevet
utrulig fin, utrulig hva en ic gjør frammi der:P

eehhh... turbo?

øøø ? :P

han mener jo at det ser bra ut med IC framme. det burde du skjønt mysild.:P

forresten fin bil :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...