Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 147
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
høres helt supert ut! :D er ofte ute og kjører utenom til og fra jobb bruk :) så var litt redd det ikke ville holde :) men du har tilfeldigvis ikke noen bilder av hvordan du har bygget det opp og slikt? :P eller tilfeldige bilder av oppsettet? :)

har en IS motor som jeg skal overhale i helgen :) så blir det nok turbo etter jul eller noe :wink:

mener jeg hadde noen bilder av montering på min i en salgstråd, søk på bmw selges, ca 1 år siden.. min var på siden av motoren, under manifolden.

Skrevet

tiden vil vise kanskje jeg feiger ut med 245.35.18 får se litt blir grei strekk uansett håper jeg :)

Men feiger jeg ut blir det værtfall falken dekk(er en del smalere en andre dekk)

nå har jeg ikke fått di felga her ordentlig på ennå da men tror dette blir finere,(hvis ikke har jeg driti meg ut hehe)

moro med komentarer

håper bare dette uten og måtte heve bilen, hvis ikke er det nok av bmw folk i skien som stiller gladelig opp med slegge også ere bare og valse ivei hehe..:D

Skrevet
Blir kult dette :D

225/35-18 er vel ikke så enkelt å få tak i vel? Det mest vanlige er vel 40-profil. Blir ikke dette mer riktig med tanke på rulleomkrets og? Blir nok bra med strekk alikevel :twisted: Har sett 8.5" felg med 225/35 og det var MYE mer strekk på det enn det var med 40profil..

men hvilken jekk har du som du klarer å få under bilen på siden slik? :roll:

var nok med hjelp av planken ja;)

hadde 215,35.18 på 8,5 felg så veit.... :D

• 3 weeks later...
Skrevet

Blei dette litt overkill får liksom ikke bestemt meg om det ble bra eller ikke, pluss må vel heve bilen 1-2cm skal det bli kjørbart :lol:

står nå 245.35.18 falken dekk

og innpresset kunne godt vært rundt 25 istedenfor 19 så tenkte og sjekke pris på dreing;)

må bare finne ut om jeg skal ha di eller ikke

rtv29vxoplj8fflxpzx8.jpg

on2z0ouv02ufzw6vn7za.jpg

f5i2j1etkllc0jmbls3v.jpg

hrtoa8llvsglm3rnk67y.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...