vetu03 Skrevet Januar 26, 2009 Skrevet Januar 26, 2009 SInnsykt tøft!! Bilen kledde de felgene der godt.. Eller syntes omtrent alle biler med rondell 58 kler de jeg;)
gnmfr Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Skrevet Februar 17, 2009 ja synes rondell har en tendens til og passe stort sett til hvilken som helst bmw
gnmfr Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Skrevet Februar 17, 2009 Festet sideskjørtet,et par lister, chrome "list" rundt innstrumentpannelet ,heiset bilen , nye alu vinterfelger og vasket bilen utvendig og innvendig Blei skikkelig fornøyd ble en helt annen bil så plutselig veldig ordentlig ut Moro og e at bilen fremdeles var svart istedenfor grå som den har vært i noen måneder nå Tok bilder men finner ikke kablen til og overføre så skal få gjort det i morra
gnmfr Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Skrevet Februar 17, 2009 Blir morro se deg ute igjen nå ;D Martin som "taket" i siljan med den peugot 306en??? Bilen har vært kjørbar i hele vinter, men lite ute pga er jævli kaldt pluss har jo en liten en nå
-Erik- Skrevet Februar 21, 2009 Skrevet Februar 21, 2009 Hvor blei det av de bildene da? hehe:p Er så langt borte nå så kan liksom ikke bare stikke innom om dagen:p
kristianbmw Skrevet Februar 21, 2009 Skrevet Februar 21, 2009 Blir gromt detta! Ja det er nok ikke så lett å få tid te all tingen når man har en liten en også. Hills C fra kristian H da
gnmfr Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Skrevet Februar 21, 2009 Blir gromt detta! Ja det er nok ikke så lett å få tid te all tingen når man har en liten en også. Hills C fra kristian H da Nei ting tar litt lenger tid da gitt skulle hilse tilbake foresten
gnmfr Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Skrevet Februar 21, 2009 Bildene er dessvære tatt med en 1 kroners mobil da hehe....
BreitBau Skrevet Februar 21, 2009 Skrevet Februar 21, 2009 mmm-mmm... Ser ut som den koser seg.. I morgen skal jeg gjøre det samme
gnmfr Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Skrevet Februar 21, 2009 mmm-mmm... Ser ut som den koser seg.. I morgen skal jeg gjøre det samme koser seg den hehe.. Men du skal vel ikke ut med breitbauen vel?? hadde værtfall ikke jeg gjort hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå