Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg ligger i omtrent 120 i femtegir på rundt 3500+/- rpm så dør bilen noen ganger litt ut..den brommer på en måte litt mer, og orker ingenting. det er ikke mange sekundene, så funker dne normalt igjen. ved mer gassing virker det mer som et automatgir som ligger å lurer. gjelder forsåvidt alle gir. Noen som har erfaringer med dette, eller veit hva problemet kan være?

PS. når jeg f.eks gasser max i 2.gir kommer det "automatgiret" ved kanskje 5000+/- rpm...

Bilen er en 93 mod. 320 coupe

Skrevet

ville gått til innkjøp av rense olje som du heller inn i bensinen, olja, og luftfilter, dette rensker opp i bensinkanaler, dyser, lmm å innsug, ventiler kammer +++ det er en gammel bil og dette middelet rensker og fjerner gammel drit på steder du ikke har vært inni motor. funker veldig bra. gjorde det på min, merket det veldig bra, både på gass respons drag å forbruket... selges på bensinstasjoner og verksteder...

Skrevet
ville gått til innkjøp av rense olje som du heller inn i bensinen, olja, og luftfilter, dette rensker opp i bensinkanaler, dyser, lmm å innsug, ventiler kammer +++ det er en gammel bil og dette middelet rensker og fjerner gammel drit på steder du ikke har vært inni motor. funker veldig bra. gjorde det på min, merket det veldig bra, både på gass respons drag å forbruket... selges på bensinstasjoner og verksteder...

får prøve på det. takk for svar! flere forslag a?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...