Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
  familiebanebil skrev:
  Byremo skrev:
Har du også bilder av interiøret og brembo bremsene.

Bli vel ikke mye underrstyring med den motoren, iforhold til m20b25en. Bli vel noe annet enn en slapp 318is.... :D

er en 318iS så slapp a?:)

Den er slapp, i forhold ja ;)

Skrevet
  GeRo skrev:
En ting jeg lurer på om 320iS, har den en "S" som tredjebokstav i chassinr. etter som den har "S" motor?

Nei, det har den ikke.

Skrevet

Møtte denne utenfor butikken idag, og må si den ser like bra ut i real life. NYDELIG E30 dette ass :D Fikk lyst på ett slikt eksemplar selv..

Skrevet

Hehe, må bare få takke for en hyggelig prat :) Bilen din så rimelig strøken ut den også. Ikke mye som slår en BMW cab på en varm dag som i dag.

Skrevet
  Ludvigzen skrev:
Ser meget strøken og fin ut bilen din!

Gratulerer :)

Takker :) Men jeg tror nok bilen din stiller i en helt annen klasse. Håper det blir en ekte M3 på meg en gang i tiden også.

Skrevet

Ett par bilder fra lørdagen:

11236.jpg

11247.jpg

Tror nok det blir gule Koni og Eibach fjærer til neste år. Leter nå etter noen BBS RS 4-bolts 16" eller 17", men det er ikke lett å finne. Heller ikke replika engang.

Skrevet
  E30Frelst skrev:
Rått, åssen oppførte bilen seg da? :D

Bilen oppførte seg veldig bra med tanke på at det er originalt understell på den og at det var grisevarmt den dagen. Bilen var veldig forutsigbar på overstyring og understyrte bare når dekkene ble for varme mot slutten av heatene. Oljetemperaturen holdt seg også stabil på ca 108C.

Skrevet
  rakanishu skrev:
Ett par bilder fra lørdagen:

11236.jpg

11247.jpg

Tror nok det blir gule Koni og Eibach fjærer til neste år. Leter nå etter noen BBS RS 4-bolts 16" eller 17", men det er ikke lett å finne. Heller ikke replika engang.

har du vert inne på ebay.de og sett om du finner felgene der?

Skrevet

Det hadde jeg faktisk ikke tenkt på. Har bare vært på ebay.com, men jeg kan ikke noe tysk så jeg får kanskje kikke litt på det sammen med fattern. Jeg klarer i alle fall å se på bildene og lese spesifikasjonene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...