E30Frelst Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 Har du også bilder av interiøret og brembo bremsene.Bli vel ikke mye underrstyring med den motoren, iforhold til m20b25en. Bli vel noe annet enn en slapp 318is.... er en 318iS så slapp a? Den er slapp, i forhold ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2008 En ting jeg lurer på om 320iS, har den en "S" som tredjebokstav i chassinr. etter som den har "S" motor? Nei, det har den ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 Møtte denne utenfor butikken idag, og må si den ser like bra ut i real life. NYDELIG E30 dette ass Fikk lyst på ett slikt eksemplar selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2008 Hehe, må bare få takke for en hyggelig prat Bilen din så rimelig strøken ut den også. Ikke mye som slår en BMW cab på en varm dag som i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludvigzen Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 Ser meget strøken og fin ut bilen din! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2008 Ser meget strøken og fin ut bilen din!Gratulerer Takker Men jeg tror nok bilen din stiller i en helt annen klasse. Håper det blir en ekte M3 på meg en gang i tiden også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2008 Ett par bilder fra lørdagen: Tror nok det blir gule Koni og Eibach fjærer til neste år. Leter nå etter noen BBS RS 4-bolts 16" eller 17", men det er ikke lett å finne. Heller ikke replika engang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Juni 2, 2008 Share Skrevet Juni 2, 2008 Rått, åssen oppførte bilen seg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2008 Rått, åssen oppførte bilen seg da? Bilen oppførte seg veldig bra med tanke på at det er originalt understell på den og at det var grisevarmt den dagen. Bilen var veldig forutsigbar på overstyring og understyrte bare når dekkene ble for varme mot slutten av heatene. Oljetemperaturen holdt seg også stabil på ca 108C. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Juni 6, 2008 Share Skrevet Juni 6, 2008 Ser et videokamera fra sidemannen, du må bare legge den ut på youtube Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2008 Hehe, fikk bare 1 runde på film før jeg ble svartflagget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N911 Skrevet Juni 6, 2008 Share Skrevet Juni 6, 2008 Ett par bilder fra lørdagen: Tror nok det blir gule Koni og Eibach fjærer til neste år. Leter nå etter noen BBS RS 4-bolts 16" eller 17", men det er ikke lett å finne. Heller ikke replika engang. har du vert inne på ebay.de og sett om du finner felgene der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2008 Det hadde jeg faktisk ikke tenkt på. Har bare vært på ebay.com, men jeg kan ikke noe tysk så jeg får kanskje kikke litt på det sammen med fattern. Jeg klarer i alle fall å se på bildene og lese spesifikasjonene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N911 Skrevet Juni 6, 2008 Share Skrevet Juni 6, 2008 her har du link til babelfish som oversetter det du limer inn eller hele web sider fra tysk til engelsk http://no.babelfish.yahoo.com/?fr=avbbf-no fant noen felger her legger ved link til deg http://cgi.ebay.de/BBS-RS-8-und-9x16-VW ... dZViewItem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juni 7, 2008 Share Skrevet Juni 7, 2008 Har du sett disse kopiene? Ganske grei pris. http://cgi.ebay.de/4x-7-5X16-BSX-gold-B ... dZViewItem http://cgi.ebay.de/4x-7-5X16-BSX-silber ... dZViewItem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå