Gå til innhold

Jan Henrik's BMW historikk - E92 M3 Sommerhjul og ny frontleppe på


Anbefalte innlegg

off... Får ikke fram bildene:( er den sterlingsilber? hadde store planer om å dra å hente denne bilen i vinter men ble krøll på økonomien:s olejørgen som har den bilen i drammen kommer vel på treffet i helga, da får du se hva en 320iS er god for;) Du har dårlige bremser da;-) Gratulerer forresten!!! åssen gikk det å få godkjennt den uten kat?

Den er sterlingsilber ja. Bildene ligger på imageshack.us så det er litt rart hvis du ikke får dem opp.

Jeg har kjørt endel på Rudskogen før med 320 og 325, men dette blir nok en annerledes opplevelse med ordentlig diff. Har ikke tenkt til å kjøre filler av bilen uansett, men det blir nok kjappere runder enn før.

Godkjenning gikk helt greit. Den ble registrert hos vegvesenet i Kongsvinger. Ikke noe mer å si om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er den knappen over høyre vindusknappen der?

Det er en låseknapp som gjør at man ikke kan ta vinduene opp og ned hvis den er aktiv. Ikke akkurat en nødvendighet når man bare har to elektriske vinduer :P

gratulerer med en strøken e30 og gi meg en lyd når du skal selge den hehe eg digget den så jevlig

Hehe, jeg har allerede fått mange forespørsler om salg, men det er nok ikke aktuelt på lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rattet har jeg satt inn selv fordi jeg skal bruke den på bane. Jeg hadde det samme rattet i 325'n og liker det veldig godt. Men det er helt klart at ett evo-ratt hadde vært aktuelt. Det er mye penere og er godt til slik bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyde nyde nydeeeelig bil :)

Kjenner skikkelig E30 suget når man ser slike flotte utgaver.

Hadde vert morro å prøvd denne motor opp mot en M50B25, er nok ingen sammenligning selvom hk er tett på hverandre.

Grattis med virkelig flott bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...