rakanishu Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2008 Ser her ja. Tusen takk for gode tips Blir nok felger på i nær fremtid da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juni 12, 2008 Share Skrevet Juni 12, 2008 Ingen felger sitter bedre på disse enn BBS RS Og det må være ekte vare på en så nydelig bil (4 dørs, men uansett nydelig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet Juni 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2008 Fant fort ut hvor elendige dekkene på bilen min egentlig er i går, på Rudskogen. Det gikk ikke mye rett frem kan du si Hvis det er noen fra forumet her som har noen bilder av bilen min så ville jeg satt pris på det. kilde: plastboks.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 28, 2008 Share Skrevet Juni 28, 2008 Ingen felger sitter bedre på disse enn BBS RS Og det må være ekte vare på en så nydelig bil (4 dørs, men uansett nydelig) Har du noe peiling på hvor store disse felgene her er? Er dette 15 eller 16"? Det ligger ett sett 15" ute for salg som jeg vurderer, men de koster, og vet ikke helt om kanskje 15" blir litt for små. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juni 28, 2008 Share Skrevet Juni 28, 2008 Det er 16. 15 blir som regel dassrull-stuk med breie felger og smale dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Juni 29, 2008 Share Skrevet Juni 29, 2008 nei var det glatt på fredag asså jeg sleit ordentlig med overstyring jeg, må ha den litt lavere i rævva;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet Juni 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2008 Dekkene mine er så harde at det var ikke vits å prøve engang. Så da ble det til at jeg heller la opp til sladd Det var uansett veldig morro, selv om det ikke akkurat gikk fort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Juli 20, 2008 Share Skrevet Juli 20, 2008 nei så det;) ikke oppover langsia heller:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juli 20, 2008 Share Skrevet Juli 20, 2008 Ingen felger sitter bedre på disse enn BBS RS Og det må være ekte vare på en så nydelig bil (4 dørs, men uansett nydelig) Har du noe peiling på hvor store disse felgene her er? Er dette 15 eller 16"? Det ligger ett sett 15" ute for salg som jeg vurderer, men de koster, og vet ikke helt om kanskje 15" blir litt for små. Jeg vet om 1 sett med 16", nyoppusset, svart senter, polert kant, splitter nye dekk. tror det er 9,5 bak og 8,5 foran eller noe.. Skal ikke si noe sikkert.. De selges for 13-14 sist jeg snakka med han.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet Juli 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2008 Da har jeg endelig fått bilen litt nærmere bakken. Det ble ca 50/30 senking med Eibach fjærer, gule Koni dempere og senkeskåler. Dette er en kombinasjon jeg har brukt før og jeg blir alltid like fornøyd. Jeg har også kjøpt noen billige felger som faktisk ikke var så ille. Det skal ikke være lett å finne noe pent til 4-bolts E30 har jeg funnet ut. Før senking: Deler klare: Alt må ut: Gammel vs ny fjær foran: Gammel vs ny demper: Demper på plass: Sammenskrudd: Gammel vs ny fjær bak: Montert: Resultat: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 Hmm.. tøft, ble kledelig de felgene der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 Dette ble bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 I virkeligheten ser det enda bedre ut, vet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2008 Takker Artig å få svar på rad fra gutta med 3 av de fineste E30-ene på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 Strålende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå