CeeKay Skrevet Mai 26, 2008 Skrevet Mai 26, 2008 Endelig er sommerbilen på plass . Har komplett skinn, kjørecomp, servo, m-tech understell...osv... Trenger ny bakrute i cab, ellers meget strøken. (ble desverre bilder med taket på i denne omgang) Hva synest dere? ikke helt ren inni...
Bmw-power85 Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 Nydelig bil Noen spesielle planer for denne eller?
CeeKay Skrevet August 7, 2008 Forfatter Skrevet August 7, 2008 Ny lakk først i alle fall. Grei den som er der, men den har noen "vaskeriper" og så er den tung å holde helt rød siden den begynner å bli gammel. Og så håper jeg at tiden strekker til i vinter til å sette i den en 318is motor.. Ellers får vi se hva som kommer etterhvert
CeeKay Skrevet April 15, 2009 Forfatter Skrevet April 15, 2009 Nytt bilde av bilen midt i vårpussen Noen som har noen tips til hva jeg kan bruke til å rense taket? Og gode måter å gjøre dette på?
CeeKay Skrevet April 15, 2009 Forfatter Skrevet April 15, 2009 Det er en staselig dame ja Bare få litt mer krefter i den nå snart! Så kommer det seg
raynik Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 kjøp orginal BMW rens fra GS eller Koed, og bruk orginal BMW impregnering.. helt topp og lett å jobbe med
EirikL Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 Kanonflott sommerbil! Nydelig farge men som du sier er den vanskelig å holde pen. Det krever litt innsats;)
FTE Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 Utrolig pen bil du har der . Likte ikke rattet helt men. Stilig med Borbet 9x16 både foran og bak!
CeeKay Skrevet April 15, 2009 Forfatter Skrevet April 15, 2009 Liker ikke rattet helt jeg heller. Men det originale er så sinnsykt stort..
winchester Skrevet Mai 11, 2009 Skrevet Mai 11, 2009 Synd med bilen din. Legg ut bilde av skadene som ble gjort så vi får se..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå