-Sammy Skrevet Mai 26, 2008 Skrevet Mai 26, 2008 Jeg lurer på om noen vet om lykteglassene fra noen FK lykter vil passe over på noen orginale ZKW lykter ? Altså er det mulig å få satt det sammen og få det tett ? FK Automotive:
Superbeetle Skrevet Mai 28, 2008 Skrevet Mai 28, 2008 Nei... Lykteglassene har vel annen innfestning. Hvorfor vil du gjøre dette da? Ene lykteglasset på mine fk lykter sprakk. Så jeg monterte linsene(med angeleyes) over i noen boschlykter jeg hadde liggende. Vil tro at dette går an å gjøre i zkw lyktene også..
-Sammy Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Skrevet Mai 28, 2008 Jeg vil gjøre dette fordi jeg har kjøpt noen ccfl ringer som jeg skal sette i orginallyktene. Men glassene på de lyktene er så slitt, så derfor lurte jeg på om det var mulig å føre over de nesten nye fk-glassene. Er det ikke mulig å få det tett med bare å lime de da ?
Superbeetle Skrevet Mai 28, 2008 Skrevet Mai 28, 2008 hm.. er det ikke angeleyes i Fk lyktene da? Da kan du evt bare bytte pære i dem hvis du vil ha hvitere lys. Jeg prøvde bosch lykteglass på fk lyktene.. Fasongen er jo den samme, men kan ikke akkurat si at det passet noe bra sammen..!
-Sammy Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Skrevet Mai 29, 2008 Ringene i FK lyktene er jo en vits, de lyser alt for svakt og ujevnt, derfor har jeg skaffet meg ccfl. Så glassene fra FK passer ikke ned i sporene på zkw lyktene i det hele tatt ? ellers takk for hjelpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå