Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte meg en 518 i går. Bilen er ikke eu-godkjent pga div. feil. Ble et lite stunt å kjøre bilen fra Mjøndalen til Trysil, er vel rundt 35 mil med ustødig bil. Broder'n som kjørte ettersom han er dreven sjåfør og faktisk HAR lappen, noe ikke jeg har pga alder. Dette blir et langt prosjekt ettersom det er mye som må gjøres. Men, kjørte den så vidt litt rundt på gårdsplassen i går da jeg kom hjem, så parkerte jeg for natta. Så skulle jeg flytte den i dag og da funka ikke dashbordet, + at håndbreklampa lyser konstant, sjøl om jeg ikke har på håndbrekket :? Noen som veit hva det kan være? Sikringer? Bilder kommer :)

Skrevet

Gratulere med bil.

Dashbordet ikke fungerte, hva mener du med det? Har håndbrekket stått på i natt? Henger det på selv om du tar ned brekket?

Skrevet

kilometertelleren er digital, den er dau. + at ingen av nålene til verken speedometer, turteller, bensinmåler eller temperaturmåler reagerer. Henger på selv om jeg tar ned håndbrekket. Håndbrekket har ikke stått på i natt nei

Skrevet
kilometertelleren er digital, den er dau. + at ingen av nålene til verken speedometer, turteller, bensinmåler eller temperaturmåler reagerer. Henger på selv om jeg tar ned håndbrekket. Håndbrekket har ikke stått på i natt nei

sjekk om du har nokk bremseveske på den ;) det kan jo hende kontakten til instrumentet har løsnet? knallgo bil foresten.

Skrevet

ja kan være noe der, bremsene er ikke all verden. Skivene er veldig rustne å, kan hende håndbrekket så vidt sitter igjen, uten at bilen merker det? for slarkete er det ihvertfall. Jepp skal sjekke om det har løsnet noe. Men nå er det ikke lenge heller til den skal settes på leca-blokker, og der blir den stående lenge. For denne skal ordnes til prakt stand. Kjørte litt i dag, helt frelst over girkassa på den. Kjenner ikke at du girer, bare stabber rolig videre. Herliig :D Men batteriet på den begynner å bli dårlig, så er så vidt den starter nå. Må antageligvis dytte den bort til der den skal stå, men den tid den sorg. Er ihvertfall storfornøyd med bilen :)

Skrevet

Nei tror ikke det, for alt annet elektrisk funker som det skal, vinduene går ned i riktig tempo uten å virke noe svekket. Batteriet var jo dårlig fra dag 1, så når vi var og så på den måtte det startkabler til. Tok av kablene og lot bilen gå litt så var alt som den skulle. Var greit batteri på den i dag tidlig å, starta på første men dashbordet var dødt. Jaja, finner ut av det bare jeg får begynt på bilen :)

EDIT: Er kun målerne og kilometertelleren som ikke funker, andre varsellys og lignende på dashbordet fungerer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...