Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har girkasse til m50 motor?? Enten fra 320, 325, 520 eller 525-

Kontakt meg på PM eller 95833992

Eivind

Skrevet

mener jeg skal ha en fra e34 520 liggende, om ikke noen andre på verkstedet har tatt den. Kan få sjekket det mot helgen. Km stand er i såfall 205k km, og befinner seg i bergen.

Skrevet

Okey, men bergen blir litt langt unna, men finnes ikke noe nærmere er d interessant

Skrevet

Kan levere en sånn kasse til deg for 4800, det eneste du trenger å gjøre er å si om du vil ha getrag eller ZF kasse, vi holder til utenfor hokksund, mot hønefoss, ikke så langt fra deg det :lol:

Skrevet
Kan levere en sånn kasse til deg for 4800, det eneste du trenger å gjøre er å si om du vil ha getrag eller ZF kasse, vi holder til utenfor hokksund, mot hønefoss, ikke så langt fra deg det :lol:

4800 ? :shock:

slike kasser går for rundt 1000.- lappen te vanlig

Skrevet

for de som har rundet 700 på meteret ja :lol::lol:

Her snakker vi om kasser som er i bra stand, ikke den som ligger bak låven til naboen. :shock:

Men finner du noen bra til den prisen kjøper jeg de tvert :D

Skrevet

det er fordi det er "jugærn" det er snakk om.

skulle fått min for 1000,- men trenger den selv. det meste av det GBL sier er bare piss! var der selv i går. dro tomhendt for å si det sånn.

de er flinke til å prate, hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg sikkert biti på.

Skrevet

Tilbud og etterspörsel er jo avgjörende. Men jeg synes ogsä at 1.000 kr er altfor billig for en bra girkasse. En kan väre heldig ä fä tak i en slik kasse hos noen som bare vil bli kvitt den pga plassmangel e.l. Hos en bilopphogger koster nesten alle kassene fra 3.000 til 6.000 kr for normale biler. Sä BMW eiere kommer gunstig til mange deler her pä forumet.

Jeg kommer hjem med en Getrag M50 kasse i neste uke. Har tenkt ä ta 2.000 kr for den.

Eirik.

Skrevet

Skjønnere dere vil tjene penger GBL er vel et firma ?

men likavell 320 kasser betaler jeg aldri mer en 1000-1500 , solgte just min for 1000.- gått 150 tusen.

kjøpte også en her for noen uker siden til en kammerat ga 1400 inkl frakt, hadde gått 200 tusen men den fungerer som bare det.

folk gir 6000-10000 for en rå m3 girkasse, og da er det ingen som gidder betale 5000.- for en svak 320 girkasse.

Måtte bare få det ut, ser du kommer med mange tilbud til folk her, men prisene er jo ute av en annen værden.

Tror jeg kan skaffe girkasse til deg for 1000.- ta kontakt så skal jeg skjekke opp, nei ikke deg GBL men trådstarter :P

Skrevet

hallo ... bare for å ha sagt det den prisen som ble gitt til TB328 over tlf skulle han ikke betale når han kom hit, han fikk tilogmed rabatt på 200 men han skulle ha 300, er vel ikke mye å klage på spør du meg, men ja vi er firma.

320 kasse er jeg enig i, en bra en 1500- 2000 men du kan jo ikke bruke en 320 på 325... og her snakker vi om bra girkasser, og det er en forkjell på det, vi vet hva slikt er verdt og hvis noen mener det er for dyrt kan de jo få tak i de kassene selv.

Skrevet
hallo ... bare for å ha sagt det den prisen som ble gitt til TB328 over tlf skulle han ikke betale når han kom hit, han fikk tilogmed rabatt på 200 men han skulle ha 300, er vel ikke mye å klage på spør du meg, men ja vi er firma.

320 kasse er jeg enig i, en bra en 1500- 2000 men du kan jo ikke bruke en 320 på 325... og her snakker vi om bra girkasser, og det er en forkjell på det, vi vet hva slikt er verdt og hvis noen mener det er for dyrt kan de jo få tak i de kassene selv.

var 320 kassen jeg snakket om, hva dere tar får andre deler har jeg ikke ide om. syns bare dere skulle ha mye for en 320 girkasse.

men uansett så kan 320 girkasse brukes på 325/328 går fint det. har 320 girkasse på min 328 ingenproblem det. så klart skal man begynne å herje no helt vilt. med å låse på girene vært 2 sekund så ryker den nok etter en liten stund. da er det bare m3 kassa som holder ;) DERE vet hva slikt er verd? er markedet som styrer prisene, og siden det flyter over av slike deler til bmw , er det BILLIG, er bare firma som tar godt betalt for dere er noen sleipe J*** som lurer den vanlige mannen i gata med at delene er så dyre. nå var det ikke akkuratt mot dere , men slikt jeg har fått inntrykk av Huggere osv

Skrevet

ja, men da må du si at du kan nøye deg med en fra 320, ikke dra inn 328 som er en forsterket kasse, M3 er ytterligere forsterket.

Og en vesentlig forskjell er at vi henter deler i tyskland og danmark, disse er i mye bedre stand en norske deler. sier seg jo selv at de koster mer, men alle dere som driter i om det holder eller ikke kan jo kjøpe billig, men dere som vet hva et girkassehavari kan føre til, kjøper kvalitet :oops:

Skrevet
ja, men da må du si at du kan nøye deg med en fra 320, ikke dra inn 328 som er en forsterket kasse, M3 er ytterligere forsterket.

Og en vesentlig forskjell er at vi henter deler i tyskland og danmark, disse er i mye bedre stand en norske deler. sier seg jo selv at de koster mer, men alle dere som driter i om det holder eller ikke kan jo kjøpe billig, men dere som vet hva et girkassehavari kan føre til, kjøper kvalitet :oops:

HAHAHA :lol::lol::lol: . ja for kasssene som blir laget i tyskland og danmark er jo klart mye bedre, de er vel ekstra forsterka HAha

faen du snakker om ? du sa du ikke kunne bruke 320 kasse på 325, jeg sa det går så sa jeg 328 også går. forresten 328 har samme girkasse som m3

makan begynner å bli irritert :lol:

Skrevet

hvis du ikke skjønner det at en bil og alle dens deler får større påkjenning i norge enn i tyskland er det vel like greit å ikke si noe, m3 kasse og 328 er ikke samme, m3 er en krafrigere kasse. 320 og 325 er samme i e36, også lik den som er i 520, noe mer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...