JE Motorsport Skrevet Mai 26, 2008 Skrevet Mai 26, 2008 Har vært en liten tur i Tyskland og Danmark, har tatt noen bilder med mobilen som jeg tenkte jeg kunne dele: 135 coupe E87 med AC Schnitzer felger E60 med M-sport pakke i sort, lekkert Z4 3,0 med Infinitas kompressor = 340 Hk! Z4 i sand Hvit E91 med sort 20" hjul Bil av ukjent merke, men kul innsikt gjennom bakruta E36 med noe uvanlig felgvalg og FIN lyd Denne var også en hyppig gjest Så var klart for kjøring på Padborg Park i Danmark: BMW klubben Danmark kjørte først Denne gikk greit: En av disse kjørte jeg, raceriggede 325 som gikk overraskende bra Kjempemorro å kjøre, Outzen som leder danske touring car mesterskapet var med å kjørte. Og han kunne KJØRE!!! Noen fikk seg skikkelige lufteturer E30 som var redd for pustebesvær,alt av lamper var byttet med luftegitter Og til slutt dukket denne opp, et annet tysk merke som het noe sånt som Benz:
Torbjørn H Skrevet Mai 26, 2008 Skrevet Mai 26, 2008 Se der ja, de kjører SEDAN Den hvite 135'n var grom!
Steffan C Skrevet Mai 26, 2008 Skrevet Mai 26, 2008 Flotte bilder & reisebrev . Og jeg kunne gjerne eid den Z4'n med pressa .
Johnsen Skrevet Mai 26, 2008 Skrevet Mai 26, 2008 Snodig felgvalg på den hvite e36`en der ja! Men stygt var det ikke! Kunne kanskje vært hakket større! Så ut som en kjempetur det der!
Kristian Skrevet Mai 26, 2008 Skrevet Mai 26, 2008 o.t jeg har noen slike bbs hjul som står på den e36'n liggende til salgs, 7.5 og 8.5x17;)
JE Motorsport Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Skrevet Mai 27, 2008 Snodig felgvalg på den hvite e36`en der ja! Men stygt var det ikke! Kunne kanskje vært hakket større! Så ut som en kjempetur det der! Bilen var faktisk veldig kul, med røde speil og det originale BMW motorsport flagget på bag.lokk og panser.Og som nevnt fin lyd i den Turen var topp Her er vel en jeg uteglemte, broren til E91´n min. Bare i Lemans blå:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå