MrBimmer Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 Trenger er frontrute til ein fornuftig pris. Den må være i orden. slik at den går i gjenom eu. Det er til cupe. Men er vell same frontrute på allle e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 Koster rundt en tusing for ei ny rute da...Og montere gjør du jo selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 Koster rundt en tusing for ei ny rute da...Og montere gjør du jo selv... Ikke alle som gjør det skjønner du.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBimmer Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2008 kor du kjøper den ruta hen da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBimmer Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2008 Det skal bare stå på ein leike bil. trenger bare frontruta for å få eu-ok... Så gidder ikkje lekke penger til ein ny rute. det er da sikert noen som har eit brukt rute på lur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 Jeg har ei hel frontrute liggende, som selges for symbolsk sum mot henting.. Den ligger i Hedmark. Orginal solstripe øverst på vinduet fra fabrikk. PM ved interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 Sjekka prisen hos alfa glass her i byen jeg..Og er jo ikke lima rute til e-30 da ss... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBimmer Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2008 okay. skal sjeke runt om kring her i byen eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå