jani Skrevet Mai 26, 2008 Skrevet Mai 26, 2008 Jeg har et problem med defaen min på Z3`en.. den sluttet plutselig å virke.. trodde det var batteriet i kontrollen så byttet det, da funket den 1 månde. så plutselig funka den ikke lenger igjen.. nå uller den vær gang jg låser opp bilen.. hva kan være galt?!?
Bmw mann Skrevet Mai 26, 2008 Skrevet Mai 26, 2008 hmm, hadde samme problem på min, alt jeg trengte og gjøre var og "restarte" systemet og bytte batteri i fjernkontrollen..
jani Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Skrevet Mai 26, 2008 mener du å holde inn begge knappene? så har jg gjort det..
Bmw mann Skrevet Mai 26, 2008 Skrevet Mai 26, 2008 hmm jah, prøv bare og koble vekk strømmen på anlegget, så restarter det seg HELT. det var rart, funket helt fint hos meg, pleier som regel bare være fjernkontrollen. du har ikke en ekstra fjernkontroll for å teste om den uler på den og ?
jani Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Skrevet Mai 27, 2008 hmm..kan prøve... tenker på defa anlegget? for er bare orginalt musikk alegg i denne:P hehe.. nei, har ikke det..:S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå