Skands1 Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 Da er det bestilt ny E61 fra Tyskland. 05 modell 530d, svart med M-pakke og ganske bra utstyrt med blant annet comfortseter, navi proff m/HeadUp, Active Steering, panorama soltak etc etc.. Har egentlig ikke så mange planer ellers med bilen enn å holde den slik den er. Vil nok sote rutene helt rundt og vurderer 20" M6-felger og heller ha vinterhjul på originalfelgene... Skal ned til Hamburg og hente den neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jealous_much Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 Flott bil! Lov og spørre hva du må ut med ferdig regga i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skands1 Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2008 Flott bil!Lov og spørre hva du må ut med ferdig regga i Norge? Regner med bilen kommer på rundt 500' alt inkludert. Får rimeligere sånne biler, men denne er 110% etter hva jeg var på utkikk etter og betaler nok litt mer siden det er en-eiers-bil og at forhandleren er BMW-forhandler og at bilen er en Premium Selection. Er mange 525 og 530 E-61 til salgs i Tyskland, men det vesentlige med denne er comfortsetene, panoramatak, Active Steering og HeadUp for min del. De aller fleste har delskinn og det interiøret synes jeg er direkte stygt! Simpelt skinn og "gammelt sofastoff" er kke noe særlig i en bil i den prisklassen.. Og sportsetene i helskinn har en tendens til å bli fort slitt i lårstøtteputene, både i skinnet og i selve puta.. Derfor synes jeg blant annet comfortinteriøret er vel verdt en eventuell "overpris" selv på bruktmarkedet... Så hvis du ikke er så veldig "kravstor" til utstyr så får du fort en 525d/530d til ned mot 400' på grunn av at da er utvalget så stort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 Se der ja, gromtralla. Bler greit å få poloen ut av garasjen, å få inn denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 Det var en flott bil ja.Vil ha en sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 Så du skal oppgradere fra 2.5d til 3.0d Ser flott ut den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skands1 Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2008 Se der ja, gromtralla. Bler greit å få poloen ut av garasjen, å få inn denne Sliter litt om dagen ja.. Heldigvis er kona med i et "sykle til jobb" prosjekt så jeg kan bruke Poloen, men jeg tror jeg har det mye verre med mitt "kjøre Polo til jobb" prosjekt enn det hun har med å sykle til jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 Se der ja, gromtralla. Bler greit å få poloen ut av garasjen, å få inn denne Sliter litt om dagen ja.. Heldigvis er kona med i et "sykle til jobb" prosjekt så jeg kan bruke Poloen, men jeg tror jeg har det mye verre med mitt "kjøre Polo til jobb" prosjekt enn det hun har med å sykle til jobb Du kunne jo bare tatt turen over gata, å lånt GT'en, den står jo bare i garasjen, men nå er det for sent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doG Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 Ser veldig fin ut, konge bil. Men hvorfor stasjonsvogn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skands1 Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2008 Ser veldig fin ut, konge bil.Men hvorfor stasjonsvogn? Ikke annet enn av praktisk årsaker. Med små unger og "alltid" noe på gang til hus og heim så er det mer praktisk å ha stasjonsvogn... Vurderer i tillegg å montere hengerfeste også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hulders Skrevet Juni 25, 2008 Share Skrevet Juni 25, 2008 Vanvittig flott bil! Ble litt overrasket over at de har sunket såpass i pris. Det gjelder vel å ha peiling på hvor en skal se etter bil også kan jeg tenke meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 25, 2008 Share Skrevet Juni 25, 2008 Skal du ha hengerfeste på denne må du ha avtagbart. Fortjener ikke noe så stygt som et hengerfeste bakpå... En mulighet er jo å skaffe seg bil til vrakpant som har hengerfeste som du bruker de gangene du trenger det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 25, 2008 Share Skrevet Juni 25, 2008 Skal du ha hengerfeste på denne må du ha avtagbart. Fortjener ikke noe så stygt som et hengerfeste bakpå... Skands1 skal ha fastmontert krok, med permanent montert sykkelstativ bakpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå