Gå til innhold

M3 svart skinn vader interiør

j_b
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

disse dørsidene er jo ikke m3 sider? m3 har jo en slags "pute" som man hviler armen mot.. kan ikke se det på disse bildene jeg da.. :roll:

men kan jo være at m3 har noen uten?

Den puten har jeg aldri sett. Bilder?

Forøvrig rart du ikke har blitt kvitt dette enda Johnny, lagt det ut på BMWCCN?

var en som skulle gi meg 13500,- og komme og hente igår, men jeg reiste bort på fredag. kommer hjem på tirsdag.

så han skulle komme neste lørdag.. jeg er ikke redd for å ikke få solgt, men redd for å få solgt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min feil... fått sjekket mere opp! sorry johnny.. Enkelte modeller av m3 hadde en slags oppforet pute der man hviler armen.. påsydd skinn.. det var og på luken til hanske rommet.. Gikk litt utifra at alle m3 interiør hadde dette da mitt hadde det.. :oops:

Men så har jeg hel elektriske m3 stoler og da.. :) skal visst ikke være mange biler med det.. :D

Men igjen.. beklager johnny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min feil... fått sjekket mere opp! sorry johnny.. Enkelte modeller av m3 hadde en slags oppforet pute der man hviler armen.. påsydd skinn.. det var og på luken til hanske rommet.. Gikk litt utifra at alle m3 interiør hadde dette da mitt hadde det.. :oops:

Men så har jeg hel elektriske m3 stoler og da.. :) skal visst ikke være mange biler med det.. :D

det var da ikke noe stort å sorry for :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var en som skulle gi meg 13500,- og komme og hente igår, men jeg reiste bort på fredag. kommer hjem på tirsdag.

så han skulle komme neste lørdag.. jeg er ikke redd for å ikke få solgt, men redd for å få solgt :D

Hehe, det skjønner jeg!!! Er jo sinnsykt råe stoler.. Hvorfor vil du bytte til bøttestoler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne puten kom sammen med 98 modellene, som også har airbag i dørene.

Lykke til med salget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det skjønner jeg!!! Er jo sinnsykt råe stoler.. Hvorfor vil du bytte til bøttestoler?

for de skinn stolene er glatte :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle egentlig kjøpe det settet her men desverre så har jeg bestilt fra tyskland isteden, og der nede fikk jeg det for under halveprisen her :)

Tviler på at det var sort skinn i god stand, de ligger jo på 1000-2000 Euro i tyskland +mva+ frakt så blir ikke det lett å få inn for 6-7000..

Vurderer å hente meg en 3,2l hvor interiøret mangler så da kanskje jeg trenger dette:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle egentlig kjøpe det settet her men desverre så har jeg bestilt fra tyskland isteden, og der nede fikk jeg det for under halveprisen her :)

Tviler på at det var sort skinn i god stand, de ligger jo på 1000-2000 Euro i tyskland +mva+ frakt så blir ikke det lett å få inn for 6-7000..

Vurderer å hente meg en 3,2l hvor interiøret mangler så da kanskje jeg trenger dette:)

da er det bare si ifra :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt mulig!

Jeg har handlet TO stk STRØKENE M3 skinn interiør med dørpaneler,armlene og alt fra coupe til 7 og 8000 nok hos våre nærmeste naboer i øst! Dette var på høggeri så ikke sikkert de visste hva de egentlig solgte.. Hehe:)

Nå er dette en to tre år siden, om det skulle ha noe å bety

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt mulig!

Jeg har handlet TO stk STRØKENE M3 skinn interiør med dørpaneler,armlene og alt fra coupe til 7 og 8000 nok hos våre nærmeste naboer i øst! Dette var på høggeri så ikke sikkert de visste hva de egentlig solgte.. Hehe:)

Nå er dette en to tre år siden, om det skulle ha noe å bety

Det er lov å ha flaks. Tipper de hadde solgt dyrere hvis de hadde visst hvor stor etterspørselen er. Jeg har sett strøkne org m3 felger blitt solgt for 2000. Var rask til å ringe, men ikke rask nok :(

Men uansett vil jeg ikke si 14 lapper er upris for dette interiøret siden det er både armlene, nakkestøtter bak og rollo med på kjøpet. De 3 tingene alene blir 7-8000 hvis man skal kjøpe nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...