SofaKingFresh Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 Veit ikke om det er noe mulighet i det hele tatt å få ned seteryggen på min E34. Har hørt med de fleste i by'n, og ingen veit hvordan. Bilen har ikke skipose, og den har skinn. Stod noe i instruksjonsboka om at en "stropp" skulle dras i, så fikk jeg rumpeplassen til å vippe seg opp, men det finnes ingen stropp! Funker det å bare dra opp rumpeplassen? Som om den skulle sitte i noen klemmer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 Sitteputa napper du rett opp hvertfall. Tror ikke ryggen kan slås ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 Sitteputa drar du opp i framkant. Eg har skiluke og må skru opp 4 skruer for å ta ut seteryggen. (2 skruer er ved skiluka) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 Ekstrautstyr med nedfellbar bakseterygg og skipose i BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå